Egy alufelni alapján megítélni egy autó képességeit igencsak merész vállalkozás, de az a piros peremű, matt fekete keréktárcsa, amely ezen a Škoda prototípuson feszül, és amihez hasonlókat az Audi TT RS-en lehet látni, felkelti az ember érdeklődését. 

Hogy nem valami házilag tuningolt modellről van szó, arra több jel is utal. Az első és hátsó lökhárító sarkát fólia takarja; ezek talán szellőzőnyílásokat rejtenek, míg a dupla ikerpkipufogó elveszítette elegáns krómkeretét, talán előkészítendő egy módosított elrendezést.
Akárhogy is, egyelőre nem tudni pontosan, mekkora teljesítményű lesz a sportmodell sportosabb változata. Az Audi S3 és a VW Golf R 300 lóerős motorját nyilván nem kaphatja meg a Škoda, ám egy lépcsővel lejjebb ott a SEAT Leon Cupra 280 négyhengerese, amit presztízsveszteség nélkül átvehetne a cseh márka. 
A maga 220 lóerejével nem mondható gyengének az Octavia RS, a Škoda azonban feljebb tenné a lécet: az RS Plus a Seat Leon csúcsmotorjával villoghatna...
A maga 220 lóerejével nem mondható gyengének az Octavia RS, a Škoda azonban feljebb tenné a lécet: az RS Plus a Seat Leon csúcsmotorjával villoghatna...

Brutális Škoda Octavia jön

Brutális Škoda Octavia jön

A maga 220 lóerejével nem mondható gyengének az Octavia RS, a Škoda azonban feljebb tenné a lécet: az RS Plus a Seat Leon csúcsmotorjával villoghatna...
Brutális Škoda Octavia jön 10
Brutális Škoda Octavia jön 11
Brutális Škoda Octavia jön 12
Brutális Škoda Octavia jön 13
Brutális Škoda Octavia jön 14
Fotó megosztása:
Brutális Škoda Octavia jön 15
További okot ad a bizakodásra, hogy most 40 éves a Škoda RS típuscsaládja, márpedig ilyen jeles évfordulókon komoly ajándékot illik adni az ünnepeltnek. 
Hogy pontosan milyen erős lesz, hány darabban készül, és mennyit kérnek érte, november végén fog kiderülni.