Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 1
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 2

Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára!

Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára!

Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 8
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 9
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 10
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 11
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 12
Fotó megosztása:
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 13


Furmányos, látványos, egyszerű és főleg olcsó megoldással rukkoltak elő a General Motors kötelékébe tartozó GMC haszonjármű-márka mérnökei, amikor azt a feladatot kapták, hogy valahogy műtsék bele a gyerekülés-kompatibilitást a hátul szükségülésekkel szerelt Canyon pick-upba. 

Ezek ugyanis nem támasztották alá legalább 80 százalékosan a biztonsági ülést, ami a legtöbb gyártó szerint minimálisan szükséges ahhoz, hogy megbízhatóan el lehessen kerülni a gyerekülés elforgását, kibillenését, és ezáltal a sérülés kockázatát. 
Az alábbi videó mindent elmagyaráz, de azért leírjuk: a 2012 óta gyártott, második generációs GMC Canyon (a Chevrolet Colorado klónja) idei évjáratának újdonsága, hogy a hátsó fejtámlát be lehet csúsztatni a hátsó ülőlap élébe; így már megfelelő hosszúságú lesz az ülőlap a gyermekülés biztonságos elhelyezéséhez – amiatt meg, hogy így hogy fér el az elöl ülő, aggódjon ő maga.
a videó a hirdetés után indul
Az új GMC Canyon egyébként is sokat áldoz a biztonságra: alapáras a tolatókamera, az opciós vezetőtámogató csomag pedig ráfutásra és sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel van felszerelve, továbbá rendelhető hozzá SMS-t felolvasó funkció is.
A Canyon kétféle motorral rendelhető; a 2,5 literes, négyhengeres teljesítménye 195 LE, nyomatéka 253 Nm; a 3.6 V6 305 lóerőt és 366 Nm nyomatékot tud.
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 14
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 15
Nem fér el a gyerek? Ültesd a fejtámlára! 16