Megbújik a tömegben a kombi Golf
Megbújik a tömegben a kombi Golf

Szuperolcsó autót fejleszt a Volkswagen

Szuperolcsó autót fejleszt a Volkswagen

Megbújik a tömegben a kombi Golf
Minőségi javulás a berendezésben
Jellegzetes lámpatest
Új Bentley Flying Spur
Látványos Giugiaro tanulmány
Érdekes forma, nagy kipufogóval
A motor is dizájnelem
Hatalmas G az üzemanyagtöltőn
Óriási kerekek a tanulmányautó alatt
Agresszív tekintet
A színösszeállítás ütős
Újabb különleges kivitel az öregedő modellből
Megfutja a 400-at ez a modell is
A motor a régi
Extra felni szellőzteti a fékeket
Háromajtós SEAT új emblémával
Szerény csomagtartó, sok bőrönddel utazóknak
Pohártartó helyett pezsgőtartó
Gyorsan cserélhető kerék
Szélesebb, erősebb
Az ötödik generáció
A legújabb Lamborghinit is bikáról nevezték el
Sportautós belső
Szellőzőnyílások az egy litert fogyasztó VW-n
Igazán egyedi lámpa
Y-alakú fényszórók, szögletes forma
Az XL1 belseje
Felfelé nyílnak az ajtajai
Az ember mindig boldog, ha hasonló berendezés veszi körül
Hathengeres boxermotor dübörög a szárnyak alatt
GT3
3,8 literes
Nem a pajtában festették sárgára
Nem lett nagyobb, csak jobban használható a csomagtartó
Hosszabb dolgok is könnyen beleférnek
Az új Octaviát már vezettük is. Most a kombi az új
Kis légellenállású felnik
Kamera a visszapillantó helyett
Szuperolcsó autót fejleszt a Volkswagen 97
Apró külső tükör
Összesen négyet készítettek belőle, de csak három volt eladó
Elektromos Audi
Egyetlen példányon található csak meg az olasz trikolór mindhárom színe
Semmi nőies domborulat
Állítható szárny
Jubileumi Lamborghini
Giugiaro modell bentről
A jövő Transportere?
Szuperolcsó autót fejleszt a Volkswagen 107
Édes teher a hosztesz kezében
A brutális szuper sportkocsiktól az egy liternél is kevesebbet fogyasztó VW-en át a valószínűtlen formájú tanulmányautóig mindene van a Volkswagennek. Láthattuk is őket.
Egy litert sem eszik a VW XL1
Škoda dizájner magyarázza az Octaviát
Idén is lett belőle egy újabb egyedi darab
Hmmm, igazi benzinszagot húz a régi Porsche
Elképesztő tömeg az előestén
Fotó megosztása:

Kis légellenállású felnik

Kis légellenállású felnik

A Handelsblatt című német lap szerint a fejlesztést sok vita előzte meg, például többen attól tartottak, hogy az olcsó autó nem tesz jót a társaság arculatának. Ezért végül azt a megoldást választották, hogy az új terméket új márkanév alatt vezetik be. A konszern 13. márkáját a kínai piacon mutatják be, a kocsi négyajtós lesz és méreteiben leginkább a VW Jettához hasonlít majd – mondta Hans Demant, a fejlesztés vezetője.

Az új márkanév egyelőre nem nyilvános és a projekt vezetője a fejlesztés költségeiről sem közölt adatokat. A gyártást Kínába telepítik, helyi beszállítókkal működnek együtt és Kína után várhatóan Indiát célozzák meg egy újabb modellel.

Az olcsóautós kategória az autógyártás leggyorsabban növekvő szegmensei közé tartozik, szakértők szerint 2018-ban ebben a kategóriában világszerte 9,4 millió kocsit adhatnak el, ami megközelíti a teljes európai piacon értékesített autók számát. A Volkswagen céljai viszonylag szerények, az első időszakban évente 300 ezer darabos értékesítésre számítanak – mondta Demant.

A Volkswagen számára Kína az egyik legfontosabb piac, az ázsiai országban tavaly több mint hárommillió gépjárművet adott el, az idén pedig át akarja lépni a 3,5 milliós határt. A társaság tervei szerint a gyártás és az értékesítés gyors bővítésével 2018-ban már félmillió embert foglalkoztatnak majd Kínában. Az offenzíva ütemét mutatja, hogy a márkakereskedések számát a tavalyi 2400-ról 2750-re emelik 2014 végéig, vagyis átlagosan naponta nyitnak meg egy-egy új képviseletet.