Külsőre a koromfekete A6-os elegáns ugyan, de nem mutat semmi különlegeset. Amiért nagyon fogjuk szeretni, az a motorháztető alatt lapul. A V6-os, háromliteres dízelmotor 313 lóerőt ad a sofőr keze alá.
Külsőre a koromfekete A6-os elegáns ugyan, de nem mutat semmi különlegeset. Amiért nagyon fogjuk szeretni, az a motorháztető alatt lapul. A V6-os, háromliteres dízelmotor 313 lóerőt ad a sofőr keze alá.

A luxusautók felé fordultak a magyar cégek

A luxusautók felé fordultak a magyar cégek

Külsőre a koromfekete A6-os elegáns ugyan, de nem mutat semmi különlegeset. Amiért nagyon fogjuk szeretni, az a motorháztető alatt lapul. A V6-os, háromliteres dízelmotor 313 lóerőt ad a sofőr keze alá.
Ott, a rácsok mögött lapul a takarékos, de bivalyerős hathengeres
Látszatra egy elegáns szedán, de semmi több
A LED-es lámpák sötétben mutatnak igazán jól
Menüből változtathatjuk hörgő vadállattá
Szolid quattro felirat
Ívelt nappalifény, persze ez is LED-es
A LED-es lámpák sötétben mutatnak igazán jól
Így fest egy 313 lóerős V6-os. Nem túl izgalmas.
A luxusautók felé fordultak a magyar cégek 45
Szinte hibátlan a belső
Automata állásban önmaga kacsolgat a reflektor és a tompított fény között
Csodaszép részletek
Fűthető a külső tükör
Mindegyik ablakemelő automata
Mindent tud, amit kell
A mutatók 6-órától indulnak
Gombnyomásra eltüntethető a középkonzoli kijelző
Piros LED-ek jelzik a túl magas fordulatszámot
A kormány gombjai is szépek, jól használhatóak
Navigációs képernyő, színes szagos térképpel
Külön menü az ülésbeállításhoz
Temérdek gomb az ülés oldalán
Szoborszerű cucc, óriási váltókarral
Az utastér legszebb része
Klímavezérlés
Szolid quattro felirat a kesztyűtartón
Memóriás ülés a jobb oldalon is
Idétlen helyre került a motorindító gomb
Igen, ez a kedvenc részem
A hátsóknak is van mit tekergetni
Jól elférni, de nem túl tágas hátul
Éjszakai hangulatvilágítás
Fotó megosztása:
Szinte hibátlan a belső

Szinte hibátlan a belső


Tavaly majdnem hat százalékkal több személyautót helyeztek forgalomba, mint 2012-ben, ez kicsivel több mint 56 ezer járművet jelentett. Az értékesítés motorját még mindig a cégautók adják: a forgalomba helyezett gépkocsik nagyjából hetven százaléka vállalati flottába került, bár a flottafinanszírozási szerződések száma 14 százalékkal csökkent.

A LeasePlan Hungária flottakezelő elemzése szerint még így is minden hatodik hazai új autó, és ezen belül minden ötödik céges autó flottafinanszírozással kel el. Bár a cég kevesebb új gépjárművet finanszírozott, a partnerek között egyre több a kis- és közepes méretű vállalat. Míg két évvel ezelőtt a LeasePlan autóparkjának legnagyobb része középkategóriás járművekből állt, a tavalyi évben egyre fokozottabb igény mutatkozott a felsőkategóriás modellek és a haszongépjárművek iránt.