A kaliforniai Icon tuningműhely nem hétköznapi átépítéseiről ismert; leghíresebb alkotásuk a Thriftmaster, egy akár 435 lóerős V8-as sportblokkal felszerelt, modern futóművel és kormánygéppel vezethetővé tett, hatvanéves Chevy pickup. 

A kontraszt ezúttal kisebb, ám a végeredmény nem kevésbé mellbevágó: az Icon D90 minden, amit egy autótól valaha elvárhatsz! Az egyedi munkaként indult, ám azóta “rendkívül limitált példányszámú” projektként a műhely portfóliójába felvett Defendert egy kaliforniai ügyfél rendelte meg a cégtől, hétvégi buliautónak, amivel elmehet szörfözni, síelni, vagy csak kocsikázni a haverokkal. 
Egyedi megrendelésre készült az a Defender 90, amelynek alumínium bőrén belül szinte egyetlen alkatrészt sem hagytak érintetlenül eszement kaliforniai alkotói.
Egyedi megrendelésre készült az a Defender 90, amelynek alumínium bőrén belül szinte egyetlen alkatrészt sem hagytak érintetlenül eszement kaliforniai alkotói.

Corvette-motorral zúz a Defender!

Corvette-motorral zúz a Defender!

Egyedi megrendelésre készült az a Defender 90, amelynek alumínium bőrén belül szinte egyetlen alkatrészt sem hagytak érintetlenül eszement kaliforniai alkotói.
Corvette-motorral zúz a Defender! 43
Corvette-motorral zúz a Defender! 44
Corvette-motorral zúz a Defender! 45
Corvette-motorral zúz a Defender! 46
Corvette-motorral zúz a Defender! 47
Corvette-motorral zúz a Defender! 48
Corvette-motorral zúz a Defender! 49
Corvette-motorral zúz a Defender! 50
Corvette-motorral zúz a Defender! 51
Corvette-motorral zúz a Defender! 52
Corvette-motorral zúz a Defender! 53
Corvette-motorral zúz a Defender! 54
Corvette-motorral zúz a Defender! 55
Corvette-motorral zúz a Defender! 56
Corvette-motorral zúz a Defender! 57
Corvette-motorral zúz a Defender! 58
Corvette-motorral zúz a Defender! 59
Corvette-motorral zúz a Defender! 60
Corvette-motorral zúz a Defender! 61
Corvette-motorral zúz a Defender! 62
Corvette-motorral zúz a Defender! 63
Corvette-motorral zúz a Defender! 64
Corvette-motorral zúz a Defender! 65
Corvette-motorral zúz a Defender! 66
Corvette-motorral zúz a Defender! 67
Corvette-motorral zúz a Defender! 68
Corvette-motorral zúz a Defender! 69
Corvette-motorral zúz a Defender! 70
Corvette-motorral zúz a Defender! 71
Corvette-motorral zúz a Defender! 72
Corvette-motorral zúz a Defender! 73
Corvette-motorral zúz a Defender! 74
Corvette-motorral zúz a Defender! 75
Corvette-motorral zúz a Defender! 76
Corvette-motorral zúz a Defender! 77
Corvette-motorral zúz a Defender! 78
Corvette-motorral zúz a Defender! 79
Corvette-motorral zúz a Defender! 80
Fotó megosztása:
Corvette-motorral zúz a Defender! 81
Az Icon legjobb szokása szerint az autó megjelenése nem árulkodik az átépítésről. A karosszéria borítóelemeivel nem is csináltak semmit azon kívül, hogy leszerelték, majd homokfúvás után a Bentley katalógusából kiválasztott matt fekete festékkel lefényezték. A beépített ködfénnyel szerelt lökhárítók az Icon raktárából származnak. 
A beltér első pillantásra eredetinek tűnhet, pedig a konzoloktól kezdve a műszereken át a kormányig minden egyedi darab. Az audiorendszer alá feltörhetetlen, zárható széfet építettek be, a klasszikus stílusú mérőműszerek vadonatúj darabok, a kapcsolókat rozsdamentes acélból CNC-zték, lecserélték az üléseket. A 17 colos kerekek, az elöl hat-, hátul négydugattyús sportfékek, a LED-es fényszórók és a teljes elektromos hálózat is vadonatúj darab. A padlón vízleeresztő lyukakat vágtak, így sem a tengervíztől, sem az eleredő esőtől nem kell félteni a gépet. 
Mindez elhomályosul azonban a hajtáslánc átépítése mellett: noha az Egyesült Államokban annak idején forgalmazták V8-as benzinmotorral a Defendert, a most beleműtött LS3 blokk a Chevrolet kínálatából származik. A 6,2 literes V8-as annak idején a hatodik generációs Chevy Corvette alapmotorjaként szerzett nevet magának, ebben a kivitelében 436 lóerőt tudott. A brutális motor 575 Nm nyomatéka négyfokozatú automata váltón keresztül hajt bele egy egyedi fejlesztésű, kétféle áttétellel kínált felezővel megspékelt, kapcsolható összkerékhajtási rendszerbe. 
Az átalakítások összességükben a gyártó szerint makulátlan közúti viselkedést eredményeznek, a terepadottságok megőrzése mellett – és ha véletlenül mégsem, akkor sincs semmi baj, mert ennél állatabb Defije úgysincs senkinek a világon.
Corvette-motorral zúz a Defender! 82
Corvette-motorral zúz a Defender! 83
Corvette-motorral zúz a Defender! 84
Corvette-motorral zúz a Defender! 85
Corvette-motorral zúz a Defender! 86

Corvette-motorral zúz a Defender! 87