A Z06 hagyományosan a Corvette legerősebb típusa, amely ugyan 1963 és 2001 között csak a rajongók álmaiban élt, azóta viszont harmadik kiadásában jelentkezik, követve a mindenkor aktuális típusváltásokat. A jelenlegi modell egy kompresszoros, 6,2 literes motort kapott ?legalább 634 lóerővel? és 861 Nm nyomatékkal. A hajtáslánc része még a hétfokozatú kézi vagy nyolcgangos sportautomata váltó. 
Tömege és a karosszéria merevsége gyakorlatilag megegyezik a kupééval, így a Corvette  csúcskivitelének vászontetős kiadása nem úri kabrió, hanem vérbeli sportkocsi lehet
Tömege és a karosszéria merevsége gyakorlatilag megegyezik a kupééval, így a Corvette  csúcskivitelének vászontetős kiadása nem úri kabrió, hanem vérbeli sportkocsi lehet

Kabrió, versenypályára

Kabrió, versenypályára

Tömege és a karosszéria merevsége gyakorlatilag megegyezik a kupééval, így a Corvette  csúcskivitelének vászontetős kiadása nem úri kabrió, hanem vérbeli sportkocsi lehet
Kabrió, versenypályára 13
Kabrió, versenypályára 14
Kabrió, versenypályára 15
Kabrió, versenypályára 16
Kabrió, versenypályára 17
Kabrió, versenypályára 18
Kabrió, versenypályára 19
Kabrió, versenypályára 20
Fotó megosztása:
Kabrió, versenypályára 21
Ez a teljesítmény normális esetben vizes törülközőként csavarná el bármely kabrió karosszériáját, ám a Chevrolet fejlesztői szerint a Z06 Convertible karosszériáját olyan mérnöki, kohászati és gyártási varázslatokkal teremtették meg, amelyek feleslegessé tették a külön merevítő elemek beépítését. 
Az eredmény: a kabrió alig néhány kilóval nehezebb csupán a kupénál, és mivel ezt csak akkor valósította volna meg a Chevy, ha ugyanolyan merev is a váz, a kabrió pályán is ütőképesnek ígérkezik. 
Ilyen adottságok mellett szinte lényegtelen, hogy a tető akár 50 km/óra sebességig mozgatható.
Kabrió, versenypályára 22