Március elején sikeresen teljesítette a Guinness minden előírását, és 187,6 km/óra átlagsebességgel hivatalosan is a világ leggyorsabb fűnyírójává lépett elő a Honda ezer köbcentis motorkerékpár-motorral hajtott, félelmetes szörnyetege. 

A Mean Mower (gonosz fűnyíró) ötlete a brit Top Gear autós kiadvánnyal és TV-műsorral közösen született meg: a Hondának kapóra jött, hogy demonstrálja innovatív vénáját, Jeremy Clarkson stábja pedig örült, hogy ismét valami eszement dolgot vezethetnek. 
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 1
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 2

Száznyolcvan fölött, fűnyíróval

Száznyolcvan fölött, fűnyíróval

Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 18
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 19
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 20
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 21
Eredetileg viccből építették, de komolyra fordult az ügy: a Honda Mean Mower, azaz a gonosz fűnyíró világcsúcsot futott: nem létezik nála gyorsabb, igazi fűnyíró.
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 23
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 24
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 25
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 26
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 27
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 28
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 29
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 30
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 31
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 32
Fotó megosztása:
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 33
A Honda gyári versenyistállóinak bevonásával megtervezett és létrehozott fűnyírónak valójában nem sok köze van a megjelenéséhez modellt álló HF2620 traktorhoz: borítópaneljeit üvegszálas kompozitból formálták meg, alattuk vadonatúj csőváz feszül, a sportblokkhoz szekvenciális sebességváltó csatlakozik. A fűgyűjtő zsák nem csak stíluselem: ebben helyezkedik el az üzemanyagtartály, az olajhűtő és a másodlagos vízhűtőkör. 
A Guinness előírja, hogy a leggyorsabb fűnyíró címre pályázó szerkezetnek valóban kell tudnia füvet nyírni. Ezt a feladatot hagyományos kések helyett egy gyorsan forgó, 3 mm-es acélszállal oldja meg a Mean Mower, akár 24 km/óra sebességnél. 
Száznyolcvan fölött, fűnyíróval 34
Ezek után már tényleg csak a rekordkísérlet volt hátra: az előírások szerint egy órán belül kétszer, ellentétes irányban futotta meg a távot a fura Honda, a két futam átlaga pedig 187,6 km/óra lett, alaposan felülmúlva a korábbi, 141, 35 km/órás rekordot.