3,6 méter hosszú, 1,6 széles, tengelytávja pedig 2425 mm: valamivel nagyobb tehát az Altónál, de a

Thaiföldön mutatta be legújabb modelljét a kisautó-specialista
Thaiföldön mutatta be legújabb modelljét a kisautó-specialista

Új városi törpe a Suzukitól

Új városi törpe a Suzukitól

Thaiföldön mutatta be legújabb modelljét a kisautó-specialista
Új városi törpe a Suzukitól 18
Új városi törpe a Suzukitól 19
Új városi törpe a Suzukitól 20
Új városi törpe a Suzukitól 21
Új városi törpe a Suzukitól 22
Új városi törpe a Suzukitól 23
Új városi törpe a Suzukitól 24
Új városi törpe a Suzukitól 25
Új városi törpe a Suzukitól 26
Új városi törpe a Suzukitól 27
Új városi törpe a Suzukitól 28
Új városi törpe a Suzukitól 29
Új városi törpe a Suzukitól 30
Fotó megosztása:
még a Splash-t is lepipálja a Suzuki új tanulmánya, a Thaiföldi Autószalonon leleplezett A-Wind. 

A név egyértelműen a nálunk is forgalmazott kisautó modellváltására utal, hiszen ugyanezt a nómenklatúrát alkalmazza jelenleg is a márka: Dél-Kelet Ázsiában A-Star néven forgalmazzák a parányi Suzukit. 
Új városi törpe a Suzukitól 31
Egyliteres motorocskájához képest tisztességesen felöltöztették az A-Windet. Az új SX4 orrkialakítását idéző hűtőmaszk, látványos lökhárítók, a Mercedes aktuális formanyelvén társalgó oldalfal-kialakítás, valamint modern, ergonomikus vezetői környezet teremt kellemes hangulatot az aprócska jármű körül. 
Ha a kék-fehér színvilág, a 16 colos kerekek, az érintőképernyő, a CVT-váltó és a többi finomság nem is kerül át a sorozatgyártásba, első ránézésre úgy tűnik, a közelmúltban megújult koreai konkurenciával (Hyundai i10/Kia Picanto) könnyedén felveheti a versenyt a thaiföldi gyártásra tervezett, jövőre piacra lépő jószág.
Arról egyelőre nincsenek hírek, hogy Európába eljuthat-e az A-Wind.