Kihasználható élvezet – ezt a frappáns szlogent találta ki az Audi S3 átépítéséhez a német ABT stúdió. 

Az állítás második részével feltétlenül egyet tudunk érteni: az eredetileg 300 lóerős, kétliteres motorból előbányászott 370 lóerő, a 380-ról 460 Nm-re növelt forgatónyomaték aligha hagyja unatkozni a sofőrt, változatlanul hagyott utastér ide vagy oda. 
Több mint húsz százalékkal növelte meg az Audi S3 teljesítményét az ABT tuningcég. Azt állítják, az autó ennek ellenére megőrizte finom, könnyed vezethetőségét.
Több mint húsz százalékkal növelte meg az Audi S3 teljesítményét az ABT tuningcég. Azt állítják, az autó ennek ellenére megőrizte finom, könnyed vezethetőségét.

Szupersport-bevásárlókocsi

Szupersport-bevásárlókocsi

Több mint húsz százalékkal növelte meg az Audi S3 teljesítményét az ABT tuningcég. Azt állítják, az autó ennek ellenére megőrizte finom, könnyed vezethetőségét.
Szupersport-bevásárlókocsi 14
Szupersport-bevásárlókocsi 15
Szupersport-bevásárlókocsi 16
Szupersport-bevásárlókocsi 17
Szupersport-bevásárlókocsi 18
Szupersport-bevásárlókocsi 19
Szupersport-bevásárlókocsi 20
Szupersport-bevásárlókocsi 21
Szupersport-bevásárlókocsi 22
Fotó megosztása:
Szupersport-bevásárlókocsi 23
Az ABT S3 végsebessége 265 km/óra, álló helyzetből 4,6 másodperc alatt éri el a százas tempót: ezek a sarokszámok nehezen összeegyeztethetők az A3 anyukamobil funkcióival, noha a németek állítják: az autó városban, dugóban sem válik elviselhetetlen nyűggé, sőt, kezes és finoman vezethető marad. 
Ez talán annak köszönhető, hogy a bajor cég egyelőre nem nyúlt hozzá a futóműhöz. Mindössze kerékív-toldásokat és aerodinamikai kiegészítőket szerelt fel, továbbá lecserélte a keréktárcsákat: a kétféle rajzolatban kínált felni 18-tól 20 colos méretig kapható – nekünk legyenek mondva egy belvárosi járdázás vagy macskaköves sorakozás közben.
Szupersport-bevásárlókocsi 24