Bár erről alighanem az érintettek sem tudnak sokat, Németországban immár nyolcadik éve folyik egy felelősségteljes autótuningot szorgalmazó szövetségi kampány. A Tune It! Safe! program most az Emírségekbe indul, hogy ott is promótálja az ésszerű kereteken belüli, a közlekedés biztonságát szem előtt tartó átépítéseket. 

Ennek örömére a mai napon megnyílt Dubaji Autószalonra a Brabus elvitt egy “legálisan és biztonságosan” átépített Mercedes-Benz G 63 AMG modellt. A dubaji rendőrségnek szánt monstrum az eredeti, kislányos 544 lóerő helyett kerek hétszázat présel ki az 5,5 literes, ikerturbós V8-as blokkból. 
A számtalan szupersportkocsi után újabb félelmetes lóerőgyárral gyarapodik a dubaji rendőrség járműállománya. A Brabus terepjárója azonban nem csak presztízst, hanem fontos üzenetet is hordoz.
A számtalan szupersportkocsi után újabb félelmetes lóerőgyárral gyarapodik a dubaji rendőrség járműállománya. A Brabus terepjárója azonban nem csak presztízst, hanem fontos üzenetet is hordoz.

Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség

Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség

A számtalan szupersportkocsi után újabb félelmetes lóerőgyárral gyarapodik a dubaji rendőrség járműállománya. A Brabus terepjárója azonban nem csak presztízst, hanem fontos üzenetet is hordoz.
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 16
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 17
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 18
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 19
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 20
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 21
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 22
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 23
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 24
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 25
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 26
Fotó megosztása:
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 27
A helyi hatóságok, amelyek korábban már elképesztő csodamasinákat szereztek be (a teljesség igénye nélkül: BMW 6 Gran Coupe, Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador, Ferrari FF, Aston Martin One-77), állítólag nevelési célra fogják használni az autót: rendszeresen járőrözve a közlekedési kultúráról, a biztonságos vezetésről és a sebesség felelősségteljes élvezetéről tervezik tájékoztatni a nagyérdeműt. 
A Brabus B63S 700 Widestar (a ‘wide’ a karosszéria tizenkét centiméteres szélesítésére utal) esetében utóbbi különösen fontos, hiszen a 100 km/óra tempót a gyári 5,4 helyet 4,9 másodperc alatt elérő, 210 helyett 240 km/órás végsebességű jármű a maga két és fél tonna körüli menetkész tömegével nem megfelelő hozzáállás mellett életveszélyes dolgokra képes, adaptív futómű ide vagy oda.
Sivatagi szörnyet fogott a dubaji rendőrség 28