Bármilyen nehéz is elhinni, a Suzuki történetében is voltak fekete bárányok: modellek, amelyek tervezésekor félrelökték a praktikumot, és valami színtisztán vidám, értelmetlen dolgot építettek. 

Ott van mindjárt az X90, a rövid életű, és még annál is sikertelenebb kétszemélyes szabadidőjármű. Az X-Lander mintha annak a szellemi örököse próbálna lenni, ami abból a szempontból nem rossz megközelítés, hogy tanulmányautóként még kifejezetten zabálta a közönség az X90-est… 
Nagyon úgy tűnik, hogy a műszerfal részét alkotó visszapillantó monitorokon a terepjárást, manőverezést megkönnyítő, első kamerák képe jelenne meg - milyen jó ötlet!
Nagyon úgy tűnik, hogy a műszerfal részét alkotó visszapillantó monitorokon a terepjárást, manőverezést megkönnyítő, első kamerák képe jelenne meg - milyen jó ötlet!

Magyar ihletésű strandkabrió a Suzukitól

Magyar ihletésű strandkabrió a Suzukitól

Nagyon úgy tűnik, hogy a műszerfal részét alkotó visszapillantó monitorokon a terepjárást, manőverezést megkönnyítő, első kamerák képe jelenne meg - milyen jó ötlet!
Magyar ihletésű strandkabrió a Suzukitól 8
Magyar ihletésű strandkabrió a Suzukitól 9
Magyar ihletésű strandkabrió a Suzukitól 10
Fotó megosztása:
Magyar ihletésű strandkabrió a Suzukitól 11
Első pillantásra mintha a Frankfurtban bemutatott, magyar gyártásra tervezett kompakt szabadidőjármű, az iV-4 lényegült volna át homokfutó örömkocsivá. Erről műszaki szempontból szó sincs, az X-Lander a Jimny létravázára épült, ami persze egy formatanulmánynál kézenfekvő dolog, később még akár önhordó szabadidőjárműként is újjászülethet. 
Ez már csak azért is valószínűsíthető, mert a robusztusnak tűnő terepjáró valójában egy városi hibrid, 1,3 literes benzinmotorral és az összkerékhajtásba integrált villanymotorral. További részleteket nem ismerünk az SX4 lehetséges féltestvéréről, azokra a heteken belül induló, tokiói autószalonon derül majd fény.
Magyar ihletésű strandkabrió a Suzukitól 12