A 2007-es bevezetés óta eltelt hat év során több mint 150 000 példányt adtak el a BMW 1-es kupéból. A lépcsős hátú sziluett dicső múltidézése azonban igazából most, a 2-es kódszám elnyerésével vált tökéletessé: az 1968-tól bevezetett 02-es széria alapozta meg a BMW máig erőteljes és egyértelmű arculatát. 

Ötféle motorral, 143-326 lóerővel, és az 1-es szériától markánsan eltérő karakterrel lép színre a BMW kis kupéja. Forgalmazása jövő márciusban kezdődik.
Ötféle motorral, 143-326 lóerővel, és az 1-es szériától markánsan eltérő karakterrel lép színre a BMW kis kupéja. Forgalmazása jövő márciusban kezdődik.

Itt az új BMW 2-es kupé

Itt az új BMW 2-es kupé

Ötféle motorral, 143-326 lóerővel, és az 1-es szériától markánsan eltérő karakterrel lép színre a BMW kis kupéja. Forgalmazása jövő márciusban kezdődik.
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
370 helyett 390 literes a csomagtartó
Itt az új BMW 2-es kupé 50
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
BMW M235i
Nem tűnik különösebben komfortosnak, noha a fejtér megnőtt
11 mm-rel szélesebb nyíláson léphetnek hátra az utasok, az első ülés felárért motorral húzható előre
11 mm-rel szélesebb nyíláson léphetnek hátra az utasok, az első ülés felárért motorral húzható előre
Szabványos szerelvényfal, egyértelmű kezelhetőség. Az iDrive kontrollere itt is érintésérzékeny felületet kapott.
BMW 220d
BMW 220d
BMW 220d
BMW 220d
BMW 220d
BMW 220d
BMW 220d
BMW 220d
BMW 2-es kupé, Modern Line
BMW 2-es kupé
BMW 2-es kupé, M-Sport csomag
BMW 2-es kupé, M-Sport csomag
BMW 2-es kupé, Sport Line
Itt az új BMW 2-es kupé 83
Műszaki adatok (zárójelben az automata sebességváltóval szerelt modellek adatai)
Fotó megosztása:
BMW M235i

BMW M235i

Talán ennek is köszönhető, hogy vizuálisan a 2-es sorozat a legkevésbé progresszív a márka összes új modellcsaládja közül. Az 1-es kissé pufók malacarca és a felsőbb szériák szikár, hűtőmaszkkal integrált fényszórós homlokfala helyett egy meglehetősen konzervatív, ugyanakkor a klasszikus BMW-ket kedvelők számára leginkább szerethető fizimiska pont annyival határozottabb, erőteljesebb a közvetlen elődnél, mint amennyivel nagyobb és erősebb lett a modell. 
Oldalnézetből a sokat kritizált hasasság eltűnése a legfontosabb változás: egyenesen hátrafutó, acélos szárnyba vékonyodó karaktervonala és a küszöbök fölött támadó, hátrafelé nyúló hiperbolaként a semmibe révedő törés fenyegetően összeszedett, izmos formát ad ki. 
BMW M235i

BMW M235i

A 2-es inkább tűnik a 4-es kupé kistestvérének, mint a kompakt 1-es széria karosszériaváltozatának. Nem véletlenül: a 4432 mm-es karosszéria pontosan 20 centivel rövidebb, mint a BMW 4 (4638 mm), de 11-el hosszabb, mint a ferdehátú 1-es. Elődjéhez képest 72 mm a gyarapodás; a szélesség 32, tengelytáv 30, a nyomtávok 41/43 mm-rel nőttek, a fejtér elöl 19, hátul 21 mm-rel nagyobb. A csomagtartó is tágasabb lett, 370 helyett 390 literes, kihasználhatóságát a kétszemélyes üléspad (feláras) hármas osztása segíti. 
Teljesen persze nem tagadja meg az 1-es családot, hiszen annak ötcsillagos Euro NCAP-eredményt és precíz vezethetőséget hozó, a csavarodásnak jól ellenálló vázszerkezete adta a modell alapjait. A jelentős részben alumínium komponensekből felépülő futóművet az adott motor teljesítményéhez hangolták. Az elődnél 5 mm-rel alacsonyabb, de szélesebb autó mélyebben fekvő tömegközéppontja eleve jobb vezethetőséget kínál; kívánságra változó áttételű sportos kormánygép, M Sport fékek, 10 mm-rel ültetett M Sport futómű vagy adaptív M felfüggesztés javíthat a menetdinamikán. 
BMW M235i

BMW M235i

Alapfelszerelés a menetstabilizálóra épülő elektronikus differenciálzár; a csúcsmodellhez (M235i) mechanikus, részlegesen önzáró differenciálmű is rendelhető. 
Bevezetéskor háromféle dízel és két benzinmotorral lesz rendelhető a 2-es kupé. Utóbbiak ezúttal sokkal érdekesebbek, hiszen egyik sem szerepelt az egyes szériában: a 184 lóerős, kétliteres benzinmotor (220i) mellett már az első naptól kezdve megvásárolható a soros hathengeres motorral szerelt M235i. Ennek rövid utakon járó, száraz karteres kézi váltója opcióként nyolcfokozatú automata váltóra vagy egy különösen sportos hangolású automatára cserélhető: utóbbi egyébként a 218d alapverzió kivételével minden modellnél kínál rajtautomatikát – a mért gyorsulási adatokat ennek aktiválásával érte el a gyár, így a mindennapokban valamivel visszafogottabb dinamikával lesz érdemes számolni. 
Itt az új BMW 2-es kupé 88
Műszaki adatok (zárójelben az automata sebességváltóval szerelt modellek adatai)

Műszaki adatok (zárójelben az automata sebességváltóval szerelt modellek adatai)

Ami a felszereltséget illeti, a BMW legújabb vívmányai mind bekerültek a kínálatba, a vakításgátló fényszóróktól az adaptív tempomaton és táblafelismerő rendszeren át egészen a proaktív vezetősegédletig, ami a navigációs rendszerrel kooperálva jelzi a vezetőnek, ha egy közeledő kereszteződés, kanyar vagy lakott terület sebességcsökkentést kíván, és ezért indokolt előre elvenni a gázt, ezzel is csökkentve a fogyasztást.
a videó a hirdetés után indul