Kötelező jellegű optikai frissítésein túl egy fontos változással kezdi a jövő évet a Giulietta: megkapja a második generációs MultiJet befecskendező-rendszerrel szerelt új, kétliteres, 150 lóerős dízelmotort. A csekély tehetetlenségű turbófeltöltővel szerelt motor a kategória élvonalába tartozó forgatónyomatékot generál már kis fordulatszámon: 1750/percnél 380 Nm áll a vezető rendelkezésére. 

Az új dízeles modell végsebessége 210 km/óra, álló helyzetből 8,8 mp alatt gyorsul százra. A szabványos átlagfogyasztás 4,2 l/100 km (emlékeztetőül: a kínálatban eddig szereplő, 140 lóerős 2.0 JTDM motor 4,5 literes átlagfogyasztást, 9,0 másodperces gyorsulást, 320 (túltöltéssel 350) Nm maximális nyomatékot adott le, végsebessége 205 km/óra volt. 
A lényeg után visszatérve a megjelenésre, látványos hűtőmaszk és krómozott ködfénykeret rajzolja át a Giulietta orrát, a kínálatban három új karosszériaszín jelenik meg. A beltérben változik a kormánykerék, az ülések, valamint a felületek kidolgozása. Ami a műszaki tartalmat illeti, az új UConnect multimédiás rendszer kétféle méretű érintőképernyővel választható, a nagyobbik (6,5″) navigációs funkciókat is kínál. 
Csillogóbb megjelenés, kibővített motorkínálat: a 4C árnyékában sem feledkezett meg tömegmodelljeiről az Alfa Romeo.
Csillogóbb megjelenés, kibővített motorkínálat: a 4C árnyékában sem feledkezett meg tömegmodelljeiről az Alfa Romeo.

Új motorokkal támad az Alfa Romeo

Új motorokkal támad az Alfa Romeo

Csillogóbb megjelenés, kibővített motorkínálat: a 4C árnyékában sem feledkezett meg tömegmodelljeiről az Alfa Romeo.
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 15
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 16
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 17
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 18
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 19
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 20
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 21
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 22
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 23
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 24
Fotó megosztása:
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 25
A MiTo jövő évi újdonságait egyszer már áttekintettük, de nem árt az ismétlés: a legfontosabb változás a 0,9 literes, kéthengeres turbómotor bevezetése. A 105 lóerős, 145 Nm nyomatékú erőforrás 184 km/óra végsebességet tesz lehetővé, egyedül talán 11,4 másodperces 0-100 km/órás gyorsulása ellen emelhetünk kifogást – cserébe igen kedvező fogyasztásra számíthatunk. 
A MiTo is megkapja a Giuliettában színre lépő kisebbik, 5 colos érintőképernyős infotainment rendszert, a külső megjelenést új, krómozott hűtőmaszk és barnított hátterű fényszóróház dobja fel, a beltérben új színvilággal és anyagokkal találkozhatunk a műszerfalon és az üléseknél egyaránt.
Új motorokkal támad az Alfa Romeo 26