Míg alapjait az X5 adja, stílusában logikusan inkább az X4 részletei köszönnek vissza: az X6 következő generációjának prototípusán a masszív álcázás ellenére felismerhető a hátsó kerékdobokon átívelő törésvonal, a trapéz alakú kipufogóvég és az agresszívabb első lökhárító. 

Az már csak oldalnézetből tűnik fel, hogy a jelenlegi modellnél vélhetően alig vagy egyáltalán nem nagyobb, ugyanakkor feltétlenül könnyebb X6 tetővonala kevésbé csapott, a far pedig szögletesebb. Ez azt jelentheti, hogy az ellentmondásos fogadtatású, ám a piacon váratlanul sikeresnek bizonyuló terepkupé második generációja a hátul utazóknak éppúgy több helyet biztosít, mint a csomagoknak. 
A harmadik generációs X5 műszaki alapjait használja majd a mostaninál visszafogottabb formavilágú terepkupé. A vadonatúj BMW X6 2015-ben léphet piacra.
A harmadik generációs X5 műszaki alapjait használja majd a mostaninál visszafogottabb formavilágú terepkupé. A vadonatúj BMW X6 2015-ben léphet piacra.

Itt az új BMW X6!

Itt az új BMW X6!

A harmadik generációs X5 műszaki alapjait használja majd a mostaninál visszafogottabb formavilágú terepkupé. A vadonatúj BMW X6 2015-ben léphet piacra.
Itt az új BMW X6! 11
Itt az új BMW X6! 12
Itt az új BMW X6! 13
Itt az új BMW X6! 14
Itt az új BMW X6! 15
Itt az új BMW X6! 16
Fotó megosztása:
Itt az új BMW X6! 17
A motorkínálat várhatóan az X5 palettájáról szemezget, a gyengébb variánsokat átugorva az xDrive30d (258 LE), xDrive40d (313 LE) és M50d (381 LE) hathengeresekre, valamint a 450 lóerős xDrive50i 4.4 V8 benzinmotorra számítunk – később aztán minden bizonnyal jön az X6 M, illetve az egyelőre tanulmányként felvonultatott, konnektoros hibrid kivitel. 
Az itt látható tesztautót M-Sport csomag és opciós LED-es fényszórók teszik még fenyegetőbbé.
Itt az új BMW X6! 18