Első pillantásra ugyan hagyományos ML-nek tűnhet a képeken látható autó, de a szélesített kerékíveket kitöltő kerekek elárulják: megnövelt nyomtávval készül az alapját adó szabadidőjárműnél valamivel hosszabb és alacsonyabb terepkupé.

Az újdonság a BMW X6 babérjaira tör (a fotót készítő SB Medien információi szerint azokkal együtt körözött a ‘Ringen), ezért ahhoz hasonlóan négyszemélyes lesz 
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 1
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 2

Kémfotókon a Mercedes terepkupéja

Kémfotókon a Mercedes terepkupéja

Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 10
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 11
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 12
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 13
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 14
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 15
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 16
Fotó megosztása:
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 17
Az MLC dizájnjáról még nincsenek információink. Várhatóan agresszívabb, fiatalosabb, sportosabb megjelenést kap, méretesebb hűtőmaszkkal, az új formanyelvhez (ld. CLA) igazodó, ívelt törésvonalakkal díszített oldalfal-kialakítással és kupészerű tetővonallal.
Felszereltségét tekintve a jelenlegi csúcstechnikákat kapja meg az MLC: adaptív LED fényszórók, autonóm vészfékrendszer és a S-osztályban bevezetett egyéb finomságok várhatók. Kizárólag összkerékhajtásra számítunk, a motorválaszték logikusan megegyezik majd az ML-osztályéval, beleértve egy sporthibrid verziót is. Sebességváltónak az idén bevezetett kilencfokozatú automata valószínűsíthető. 
Kémfotókon a Mercedes terepkupéja 18
A 2015-re előrejelzett MLC értelemszerűen AMG kivitelben is elérhető lesz; az X6M-re válaszul A V12-es 65 AMG verzió sem kizárt.
Szerző: