Masszív bevételek és megingathatatlan vásárlói bizalom: a Forbes szerint mindenekelőtt ez a két tényező határozza meg egy adott márka értékét. 

A hatalmas piaci értékű Facebookot az adatvédelmi aggályok és a rossz ügyfélkapcsolatok lökték hátra a lista első harmadából az utolsóba, a Microsoft viszont részben pont a kedvező ügyféltapasztalatok miatt szorongatja másodikként a sziklaszilárdan vezető Apple-t. A harmadik helyen a Coca-Cola áll. 
Hogy áttérjünk a minket jobban érdeklő autóiparra: a BMW az abszolút kilencedik helyen vezeti az iparágat, közvetlenül a McDonald’s mögött. 
A Toyota a 14., a Mercedes-Benz a 16., a Honda a 19. helyen áll, olyan illusztris társaságban, mint a Disney, a Hewlett-Packard, a Louis Vuitton, a Gilette és a Nescafe. 
Az Audi a 32., a Volkswagen a 45. helyen áll. A Ford az 59., a Hyundai a 71. a százas toplistán, amelyre a Nissan (76.) és a Lexus (87.) került még fel. A többiek meg szedjék össze magukat!