Hat év telt ez azóta, hogy a General Motors kínai részlege bemutatta első Riviera tanulmányát. Mégsem indokolatlan, hogy újra belefogtak a projektbe, hiszen ennyi idő alatt sokat fordul a világ, változik az autós ízlés. 

Robot vezeti, kábel nélkül tölt 1
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 2

Robot vezeti, kábel nélkül tölt

Robot vezeti, kábel nélkül tölt

Robot vezeti, kábel nélkül tölt 11
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 12
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 13
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 14
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 15
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 16
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 17
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 18
Fotó megosztása:
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 19
A 2013-as Riviera koncepció dizájnját a tervezők szerint a víz mozgása ihlette, hol megvastagszanak, hol elvékonyodnak a vonalak, ugyanakkor az összhatás sokkal nyugodtabb, hogy azt ne mondjuk, sablonosabb, mint azt ez alapján gondolhatnánk. 
Technológiai szempontból már érdekesebb az autó. A hálózati hibrid kivitel önmagában nem hírértékű, ez már a negyedik márka negyedik modellje, amely a Chevrolet Volttal szerzett tapasztalatokat hasznosítja. A tervezők azonban egy, a csoporton belül eddig nem alkalmazott megoldást is bevezettek: az indukciós töltés lehetőségét, amelynél egy speciális lemez fölé hajtva az áramkör fizikai kapcsolat nélkül is létrejön, és anélkül tölthető az autó, hogy a vezetőnek a kábellel kellene bajlódnia 
Robot vezeti, kábel nélkül tölt 20
Ez a létező technológia ellenére erősen a jövő zenéje, az autó egyéb technikai finomságai azonban akár most piaci sikert arathatnának – illetve aratnak is, a GM egyéb termékeiben. Az elektromágnes segítségével szabályozott felfüggesztés és a légrugózás kombinációja pontos és kényelmes adaptív rugózást, illetve úttartást biztosít. A fedélzeten 4G mobil internet szolgáltatást találunk, a hangvezérlést kézmozdulat-felismerő rendszer egészíti ki. 
Eddig nincs semmi forradalmi a kecses Rivierában, azonban egy valóban újszerű rendszer is helyet kapott a fedélzeten. Ez tíz darab nagy felbontású kamera és 18 távérzékelő segítségével gyakorlatilag az egész külvilágot letapogatja, és a releváns információkat afféle javított valóságra épülő tájékoztató rendszerként a szélvédőre vetíti. A berendezés madártávlati képet, éjjellátó funkciót, holttérfelügyeletet, adaptív sebességtartást, parkolósegédletet és még számos szolgáltatást valósít meg, beleértve a robotpilótát és az “átlátszó” A-oszlopot is.