Az előzetes nem sokat felfedő, de annál ígéretesebb képei után most teljes valójában is megmutatta magát az Icona első autója, a Vulcano, és úgy tűnik, érdemes volt rá várni. 

Személyiségzavaros autó 600 millióért 1
Személyiségzavaros autó 600 millióért 2

Személyiségzavaros autó 600 millióért

Személyiségzavaros autó 600 millióért

Személyiségzavaros autó 600 millióért 11
Személyiségzavaros autó 600 millióért 12
Személyiségzavaros autó 600 millióért 13
Személyiségzavaros autó 600 millióért 14
Személyiségzavaros autó 600 millióért 15
Személyiségzavaros autó 600 millióért 16
Személyiségzavaros autó 600 millióért 17
Személyiségzavaros autó 600 millióért 18
Fotó megosztása:
Személyiségzavaros autó 600 millióért 19
Az olasz tervezésű és gyártású Vulcano különlegessége, hogy bár egyetlen példányban készül, rögtön két, eltérő karakterű hajtásláncot fejlesztett ki hozzá Claudio Lombardi, a Ferrari egykori Forma-1-es műszaki vezetője
Az első lehengerlő, de kezes túrakupét farag a 445 cm hosszú, 1,6 tonnás autóból: a H-Turismo 790 lóerős V12-es motorját egy 160 lovas villanymotor egészíti ki, az automata váltós, hátsókerék-hajtású jármű három másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 349 km/óra. 
Személyiségzavaros autó 600 millióért 20
Ugyanezt a konfigurációt 550 lóerős, ikerturbós V6-ossal valósítja meg a H-Competizione verzió, amelynek nem csak hátsó, de első tengelyénél is dolgozik egy 160 lovas villanymotor, így effektíve összkerékhajtású a modell. Ez egy tizedmásodpercet faragott a gyorsulás idejéből; kétszázra 9,2 helyett 8,9 mp alatt ugrik az autó, a végsebesség változatlan. 
Személyiségzavaros autó 600 millióért 21
A minimális távon tisztán elektromos üzemben haladni is képes jármű sorozatgyártását nem tervezik, de ez az egy példány eladó, mégpedig szolid kétmillió euróért, azaz nagyjából 600 millió forintért.