Zsúfolt gyár
Zsúfolt gyár

Elérte a válság a Porschét

Elérte a válság a Porschét

Zsúfolt gyár
A gyárkapuban eltettük a fényképezőgépet, ez az utolsó saját kép
Az épület mögött már a gyár van
Katonás rendben az alkatrészek
Alaposan átnéznek mindent, mielőtt kimegy a kapun
Elérte a válság a Porschét 53
Elérte a válság a Porschét 54
Épül a V8-as motor
Mindent ellenőriznek
Emblémák nagy kupacban
Elérte a válság a Porschét 58
Alapos ellenőrzés
Robotok itt is vannak
Ragasztják a bőrborítást
Kézi munka
Szakértő szem vizsgálja a borjúbőrt
Nem jöhet be a víz
Szép lassan épül össze egy Porsche
Érkezik a bőr alapanyag
Őt kerestük
Úgy látszik, a Jóisten felém fordította orcáját. Nemrég, a hivatalos nemzetközi bemutatón már vezethettem Porsche Panamerát, és most ismét Stuttgartban vagyok, hogy repetázzak
Elöl trónol a motor
Elegáns a négyajtós Porsche is
Gyönyörű görbületek
Nincs baj, csak az előmelegítő okádja a füstöt
Elérte a válság a Porschét 73
A sárga féknyereg jót jelent
Nincs igazán borzongató hangja
Tisztességes méretű csomagtartó
Nyílik, csukódik a légterelő
Ezer gombbal állítható be az ülés
Csodás műszerezettség
Kényelmes, jószagú belső
Hagyományosan baloldalon a slusszkulcs
Mindent megmutat
Kockás has a motortérben
Dízel bizony!
Hátul kettéválik a kartámasz
A navigációs képernyő a műszerfalon is megjeleníthető
Csak négyszemélyes
Szellőzés is jár a hátsóknak
Itt nem hiányzik a kéziváltó, kényelmes, pontos, gyors az automatikus
Ezt a küszöböt jó átlépni
Ennyit mért a fedélzeti számítógép
Autóformájú kulcs
Fotó megosztása:
Elérte a válság a Porschét 93 A Porsche leállítja kétüléses sportautó hétvégi gyártását legnagyobb üzemében. A tervezett lépésre a név nélkül szivárogtató gyári források szerint az elmélyülő európai hitelválság miatt immár a luxusautók piacán is fellépő keresletcsökkenés követéséhez van szükség.

Zuffenhausenben januártól heti ötre csökken a munkanapok száma. Iparági elemzők szerint jövőre több mint tíz százalékkal eshet vissza a megrendelések száma Európában. A Porsche egyes menedzserei azt is elképzelhetőnek tartják, hogy a nyolcórás műszakokat egy-egy órával megrövidíti a cég a jövőben.

A Porsche szóvivője ugyanakkor elmondta: a rugalmas gyártási rendszerek fel vannak készítve a piac által kikényszerített hasonló termelési változásokra. Ha a sportkocsik gyártását vissza is kell fogni, a cég kilátásai a teljes portfóliót tekintve nem rosszak. Idén októberre világszerte csaknem negyedével nőtt a Porsche SUV-ok és személyautók kereslete, Kína és az USA vásárlóereje ebben a szegmensben bőven ellensúlyozta a 4,5 %-os európai piaccsökkenést.

A lipcsei üzem, ahol a Panamera, a Cayenne és a jövőre gyártásba kerülő Macan készül, fél éve vezette be a harmadik műszakot, és jelenleg is gőzerővel termel. Ki tudja, a ma születő generáció talán már nem egy 911-es sziluettet skiccel fel, hanem egy terepjárót, ha megkérik, hogy rajzoljon egy Porschét.