Novemberben kezdi meg Japánban a 2013-as GT-R forgalmazását a Nissan. Az új évjárat gyorsabb, mint bármelyik elődje, amit ezúttal nem a motorteljesítmény fokozásával, hanem a finomhangolással ért el a japán gyártó. A módosítások az idei nürburgringi 24 órás versenyeken szerzett tapasztalatokon alapulnak.

Még gyorsabb a Nissan GT-R 1
Még gyorsabb a Nissan GT-R 2

Még gyorsabb a Nissan GT-R

Még gyorsabb a Nissan GT-R

Még gyorsabb a Nissan GT-R 21
Még gyorsabb a Nissan GT-R 22
Még gyorsabb a Nissan GT-R 23
Még gyorsabb a Nissan GT-R 24
Még gyorsabb a Nissan GT-R 25
Még gyorsabb a Nissan GT-R 26
Még gyorsabb a Nissan GT-R 27
Még gyorsabb a Nissan GT-R 28
Még gyorsabb a Nissan GT-R 29
Még gyorsabb a Nissan GT-R 30
Még gyorsabb a Nissan GT-R 31
Még gyorsabb a Nissan GT-R 32
Még gyorsabb a Nissan GT-R 33
Még gyorsabb a Nissan GT-R 34
Még gyorsabb a Nissan GT-R 35
Még gyorsabb a Nissan GT-R 36
Még gyorsabb a Nissan GT-R 37
Még gyorsabb a Nissan GT-R 38
Fotó megosztása:
Még gyorsabb a Nissan GT-R 39


Változtattak a befecskendezésen, a turbótöltő megkerülő szelepén, az olajteknőn, így javult a motor gázreakciója a közepes és a felső fordulatszám-tartományban. Új merevítőknek köszönhetően nőtt a karosszéria merevsége, de változtak a lengéscsillapítók, a rugók és az első stabilizátor jellemzői, miközben lejjebb vitték az autó tömegközéppontját is.
 
A versenypályára járóknak jó hír, hogy kérhető verseny-motorolajjal az autó, illetve kerékbeállító csavarokat iktattak be az első kerékfelfüggesztésbe, hogy javuljon a kerékdőlés beállításának pontossága és jobban megtartható legyen a kerékbeállítás.
   
A motor továbbra is 3,6 literes duplaturbós, a teljesítménye is maradt 545 lóerő. A módosítások nyomán viszont a GT-R 0-100 km/órás gyorsulása 0,1 másodpercet javult, így csupán 2,7 másodperc elég egy ilyen mutatványhoz.
 
Ugyanakkor a Nürburgringen a 2013-as Nissan GT-R 7:18,6 másodperces időt ért el, ami 20 másodperccel jobb idő, mint az 2007-es GT-R-é (480 LE). Ugyanakkor ezzel az idővel a kilencedik leggyorsabb utcai autó a GT-R, két Radical (6:48, 6:55), a Gumpert Apollo Sport (7:11,57), a Dodge Viper ACR (7:12,13), a Lexus LFA Nurburgring Edition (7:14,64) és Donkervoort D8 RS (7:14,89) és a Porsche 911 GT2 RS (7:18) előzi meg.