Az autó egyike a négy átalakított Toyotának, ami a Toyota Racing Dream építő verseny keretein belül készült. A többi csapat által épített Prius, Camry és Tundra mellett a Sequoia szinte a felismerhetetlenségig átalakult.

Családi egyterűből izomautó 1
Családi egyterűből izomautó 2

Családi egyterűből izomautó

Családi egyterűből izomautó

Családi egyterűből izomautó 8
Családi egyterűből izomautó 9
Családi egyterűből izomautó 10
Családi egyterűből izomautó 11
Családi egyterűből izomautó 12
Fotó megosztása:
Családi egyterűből izomautó 13


Átalakították az alvázat és brutálisan leültették az egész kasztnit. Hátulra hatalmas, 21,5 col széles gumik kerültek. Az ajtók és légterelők szénszálas műanyagból készültek, az üvegeket plexi váltotta le, és az egyéb faragásoknak köszönhetően több mint 725 kiló súlyfeleslegtől szabadították meg az autót jobb menettulajdonságok érdekében.

Természetesen a motort sem hagyták érintetlenül: az AEM alkohol-befecskendezéses, V8-as, 5,7 literes motort megkoronázták egy TRD kompresszorral, ami így több mint 650 lóerőt produkál. De mit érne egy családi dragster biztonság és multimédia nélkül?

Az utasteret bukókeretettel, egyedi sportülésekkel, -beleértve a gyerekek helyét is – hatpontos biztonsági övekkel szerelték fel, a szórakozásért pedig a JBL hang- és videórendszere a felelős.

Nem kizárt, hogy a notórius késő apukák kedvence lesz a Las Vegas-i SEMA Show-n bemutatkozó szokatlan dragster.