Megújult formában kerül márciustól a kereskedőkhöz a Renault Mégane. A francia modell új első lökhárítót kapott, de könnyebb azonosítani a LED-es nappali menetfény bevezetéséről. A 2012-es modelleken emellett több fémes díszítést láthatunk, és két új szín is rendelkezésre áll.


Az utastér újdonságai között említhető az átdolgozott hifi, valamint az úgynevezett Visio system megjelenése, amely a fényszóró automatikus reflektorra való át- és visszaállását vezérli, illetve a sávelhagyásra figyelmezteti a vezetőt. Új extra a bőr-Alcanatara üléshuzat megjelenése.

Sokkal markánsabb a motorkínálat fejlesztése, ahol három új egység jelent meg. A korábbi 1,6-os szívómotor helyére a más modellekből már ismert 1,2-es turbómotor kerül. Az új motor 5 lóerővel erősebb (115 LE), illetve 40 Nm nyomatékkal többet nyújt (190 Nm), ehhez képest fogyasztása 25 százalékkal alacsonyabb, 5,3 liter száz kilométerenként.

Aki ennél is takarékosabban autózna, annak az új 110 lovas 1,5-ös dízelmotor ajánlható, ez ugyanis csupán 3,8 liter gázolajat éget el. Viszont, ha az erő egy kicsit fontosabb, akkor ott az 1,6 dCi új változata, amely ugyan 0,2 literrel többet kér száz kilométerenként, viszont 130 lóerős, nyomatéka pedig 320 Nm.

A Mégane csúcsváltozata, az RS is új, limitált kiadással gazdagodik. A Trophy-ban 15 lóerővel, illetve 20 Nm nyomatékkal többet nyújt a 2,0 literes turbómotor, azaz 265 LE és 360 Nm gyorsítja a sportmodellt. A Mégane RS Trophy egyedi orrspoilerrel és 18 colos kerekekkel igyekszik jelezni, hogy 2012-ben is versenyben van.