Másodszor is megújulnak a PSA legkisebb autói, a Citroën C1 és Peugeot 107. A francia kisautók néhány látványos, de nem túl jelentős részlettől eltekintve azonosak, sőt van egy harmadik ikertestvérük is a Toyota Aygo személyében. A 2005-ben bemutatott kisautók 2009-ben egyszer már átestek ráncfelvarráson, a mostanival pedig továbbra is versenyben maradhatnak az egyre erősödő szegmensben.


A frissesség megőrzéséhez minimálisan változtattak a tervezők, kívülről mindkét esetben beérték az új első lökhárítók és motorháztetők alkalmazásával. A frissebb formák mellett a LED-es nappali menetfényről lehet legkönnyebb azonosítani a 2012-es modelleket. Természetesen lesznek új színek és felnik, de a márkalogók is kissé más módon jelennek meg az autókon.

Az utastérben új kárpitok, műanyagok alkalmazásával teremtenek különbséget a korábbi változatokhoz képest. Felárért akár Alcantara borítás is kerülhet az ülésekre. Az automata modellekben bőrborítású kormányt találunk, mögötte újdonságként váltófüleket is, a kézi váltósoknál viszont a váltógomb az új. A járművek hifijéhez Bluetoothon és USB-n is csatlakozhatnak külső eszközök ezentúl.

A három és ötajtós karosszériával készülő modellekhez elérhető 998 köbcentis motor továbbra is 68 lóerős, ugyanakkor takarékosabb. Manuális sebességváltóval 4,3 litert fogyasztanak az autók a szabvány szerint, a széndioxid-kibocsátásuk 99 g/km. Automatával a kisautók 4,5 litert fogyasztanak. Az apró járgányok 14,2 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órára, végsebességük 160 km/óra.

A megújult Peugeot 107 és Citroën C1 piaci bevezetése 2012 februárjában kezdődik.