Bekövetkezett az elkerülhetetlen: a Bugatti legyártotta és természetesen el is adta a Veyron 300., egyben utolsó darabját. A vevőről csak azt hozták nyilvánosságra, hogy egy európai ország lakója.

A Veyron a legek autójaként vonult be az autógyártás történelmébe. Nyolcliteres, tizenhat hengeres motorját négy turbófeltöltő lélegezteti. 1001 lóerő és 1250 Nm vár arra, hogy gyorsítsa az autót vagy szétkenje a gumit az aszfalton. Százra 2,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 407 km/h.

A Veyron névtől nem kell teljesen búcsút venni, hiszen a Grand Sport változatot még tovább készítik, abból összesen 150 darabot fognak gyártani.

Wolfgang Dürheimer, a Bugatti elnöke a következőket mondta: “A Veyronnal megalkottuk az az autót, amely már most ikonja az autózás történetének. Mind technológiában, mind formatervezésben messze megelőzte korát.” Majd hozzátette: “A Grand Sport a teljesítmény egy újabb csúcsát nyújtja a nyitott sportautók szegmensében. Mi pedig a jövőben is ugyanezt a szintet kívánjuk tartani.”