Egy alig ismert német tuningcég, a DMC átalakítást kínál a Ferrari legújabb modelljéhez az FF-hez. Ha valakinek nem elég a maranellói autó képessége, itt pluszteljesítménnyel és új kiegészítőkkel gazdagíthatja a kocsit, a csomagot Maximusnak nevezik.


A cég 3D-s szkennert használva tervezett új spoilereket a Ferrari FF-hez. Az optikai csomagban új lökhárítók, oldalpanelek, diffúzor, csomagtér-spoiler és hátsó szárny is szerepel. A cég közlése szerint 70 kilóval sikerült csökkenteni az autó tömegét, mivel az összes elem karbonból készült. A súlycsökkentés részeként könnyebb 21, illetve 22 colos keréktárcsákat is kínál a DMC.

Mindez azonban nem számít annyit, mint a DMC által kínált pluszteljesítmény. A 6,3 literes V12-es motort két kompresszorral egészítették ki, nagyobb intercoolert használnak, új szívórendszert terveztek, de nagyobb injektorokat, sportlégszűrőt és sportkipufogót is bevetnek. Az eredmény pedig 222 plusz lóerő. Az FF teljesítménye így 882 lóerő, míg a maximális nyomatéka 862 Nm.

Jó hír, hogy a pluszteljesítményt dinamikára váltja a DMC, így kúra után az első sorozatgyártású 4×4-es Ferrari képes 3,2 másodperc alatt százra gyorsulni, ami fél másodperccel rövidebb idő, mint a gyári változaté. A 0-200 km/órás mutatvány megvan 9,1 másodperc alatt. A végsebessége öttel több, mint előtte, azaz 340 km/órával is száguldhat a tulaj.

A Maximus csomag árát nem tudni, de bizonyosan nem olcsó, ha figyelembe vesszük az FF hetvenmillió forintos árát.