Gumit éget a Dacia-szörny 1
Gumit éget a Dacia-szörny 2

Gumit éget a Dacia-szörny

Gumit éget a Dacia-szörny

Gumit éget a Dacia-szörny 28
Gumit éget a Dacia-szörny 29
Gumit éget a Dacia-szörny 30
Gumit éget a Dacia-szörny 31
Gumit éget a Dacia-szörny 32
Gumit éget a Dacia-szörny 33
Gumit éget a Dacia-szörny 34
Gumit éget a Dacia-szörny 35
Gumit éget a Dacia-szörny 36
Gumit éget a Dacia-szörny 37
Gumit éget a Dacia-szörny 38
Gumit éget a Dacia-szörny 39
Gumit éget a Dacia-szörny 40
Gumit éget a Dacia-szörny 41
Gumit éget a Dacia-szörny 42
Gumit éget a Dacia-szörny 43
Gumit éget a Dacia-szörny 44
Gumit éget a Dacia-szörny 45
Gumit éget a Dacia-szörny 46
Gumit éget a Dacia-szörny 47
Gumit éget a Dacia-szörny 48
Gumit éget a Dacia-szörny 49
Gumit éget a Dacia-szörny 50
Gumit éget a Dacia-szörny 51
Gumit éget a Dacia-szörny 52
Fotó megosztása:
Gumit éget a Dacia-szörny 53 Mint arról korábban írtunk, a Dacia egy brutális géppel készül az idei Pikes Peak-i hegyiversenyre. Az autó tesztelését megkezdték, itt egy videó az első próbákról. Annyi bizonyos, ha a versenyen nem is lesz a leggyorsabb, a drift világában még lehet helye.

A Dacia Dusterre hasonlító műanyag karosszéria alatt csőváz rejtőzik. Az utasfülke mögé építették be a motort, amely a Nissantól érkezik. A Nissan GTR 3,8-as duplaturbós motorja 850 lóerős, amely játszi könnyedséggel gyorsítja a Dustert, tekintve, hogy az egész autó csupán 900 kiló.

A ‘No Limit’ néven futó autónak a június 26-ai versenyen aszfalton és murván is bizonyítani kell, a 156 kanyart tartalmazó, 19,9 km hosszú, 1439 méternyit emelkedő pályán van mindkettőből. Az autót Jean-Philippe Dayraut vezeti majd, aki szeretné megdönteni a Nobuhiro Tajima, a Suzuki Motorsport vezetője által 2007-ben felállított 10 perc 1,408 másodperces rekordot.