Kész a VW Scirocco és a Renault Megane Coupé ellenfele az Opeltől. A háromajtós Astrát mindenféle álcázás nélkül helyezték el a többi kutatási modell közé. Ahogy azt korábban az Opel egyik vezetője elárulta, az autó az ötajtós technikáját használja, de jelentősen más külsővel.

Korábban ilyennek képzelték el

Korábban ilyennek képzelték el

Korábban ilyennek képzelték el


A háromajtósnál sokkal inkább a forma, mint a praktikum játszik szerepet a hátsó traktus kialakításánál. Ám nemcsak a formás far, hanem a sportosabb első lökhárítók, a LED-es nappali fény is megkülönbözteti az ötajtóstól. Ahogy a jelenlegi modellnél, a jövőben is lesz panoráma üvegtető, amely tágas érzetet és kiemelkedő kilátást biztosít az elöl ülőknek.

A motorkínálat követi az ötajtósét, így 1,4 és 1,6 literes szívó és turbós benzinmotorok, valamint 1,3, 1,7 és 2,0 literes dízelmotorok sorakoznak majd az árlistán. A kupéval egy időben mutatkozik be az Astra sportváltozata, az OPC is.

Ismét lesz hosszú szélvédő

Ismét lesz hosszú szélvédő

Ismét lesz hosszú szélvédő


A járműbe 2,0 literes turbómotor kerül, amelynek teljesítménye eléri a 260 lóerőt, nyomatéka a 340 Nm-t. Így felülmúlja a Ford Focus ST-t és a VW Golf GTI-t. Az Astra OPC várhatóan 6,1 másodperc alatt megfutja a százas sprintet, végsebessége megközelíti a 250 km/órát.

Októberben a Párizsi Autószalonon áll a nagyközönség elé a háromajtós Astra, de nem ez lesz az egyetlen újdonság idén. Vélhetően még a nyár folyamán bemutatkozik a modell kombi kivitele is. Az Astra családot az egy-két éven belül elkészülő kabrió teszi teljessé.