Tudatlan tábla Ferihegyen

Törölt járatokba botlottak Ferihegyen a Párizsba tartó utasok. A dologban az a szép, hogy a várócsarnokban az információs tábla órákkal a 7:10-es járat törlése után is a 23-24-es pulthoz irányítja a beszállókártyára váró utasokat.

Várakozó állásponton
Várakozó állásponton

Törölt járatok Ferihegyen

Törölt járatok Ferihegyen

Várakozó állásponton
A délutáni járatban reménykedik a csapat
Hitegeti a tábla az utasokat, pedig szó sincs reggeli járatról
Autót nyernek a legtakarékosabb vezetők
Fotó megosztása:
Hitegeti a tábla az utasokat, pedig szó sincs reggeli járatról

Hitegeti a tábla az utasokat, pedig szó sincs reggeli járatról

Hiteget a tábla, de szó sincs reggeli járatról


Sokadszorra fordul elő, hogy az interneten több órával a járat indulása előtt látni lehet, hogy ezt bizony törölték, helyben viszont csak a kérdezősködés segít.

Ferihegy kettőről tehát egy gépmadár sem száll fel a fény városa (eredetiben la ville lumiere) felé. Úgy tudjuk, most éppen a párizsi légiirányítók szüntették be a munkát. Reméljük, nem lesznek velük szolidárisak a taxisok, a metróvezetők vagy a teremőrök a társadalmi igazságosság jegyében.

Greve, ez fontos szó

Várakozó állásponton

Várakozó állásponton

Várakozó állásponton


Itthon a sztrájk egészen mást jelent, mint kint, igaz, ott a szakszervezetek sem csak szocializmusból átmentett struktúraként tenyésznek egyes állami cégeknél.

A francia lakosság oly lelkesen hódol a sztrájknak, mint a vörösbornak, a fekete kiskosztümnek vagy a büdös sajtoknak, érdemes megtanulni szavukat a munkabeszüntetésre: greve, amit grev-nek kell ejteni, hosszú e-vel.

Ezzel máris színesíthető a férfiakban készségszinten adott francia alapszókincs, ami a jól ismert alapmondatra korlátozódik: voulez-vous coucher avec moi? Azaz vulé vu kusé ávek moá, tehát kíván-e ön vélem hálni?

Pótsúly a soványaknak

Autót nyernek a legtakarékosabb vezetők

Autót nyernek a legtakarékosabb vezetők

Autót nyernek a legtakarékosabb vezetők


Talán a délutáni járattal kijutunk, mert Párizsban lenne épp elég dolga a Peugeot fogyasztási versenyén indulóknak. A résztvevőket például mérlegelni fogják a szervezők. A vezető és kísérője súlyát nehezékekkel a mezőny leghúsosabb tagjaihoz igazítják, nehogy valakit hátrány érjen, csak mert a csontja erős.

A verseny Párizsból Genfbe vezet, az ezer kilométeres távon a legalacsonyabb fogyasztást elérő versenyzők egy-egy 207-es, 308-as, 3008-as illetve 5008-as Peugeot-t nyernek. A 18 résztvevő országból típusonként egy-egy, tehát összesen 72 csapat áll rajthoz.

Tudjon meg többet a fogyasztási versenyről!
Twitter: twitter.com/peugeothu
Facebook: www.facebook.com/peugeotmagyarorszag
Youtube: www.youtube.com/peugeothu

Itt Ferihegyen nemcsak a hazai szórakoztatóipar nagyasszonyaival, Mary Zsuzsival és Zalatnay Cilivel futottunk össze, hanem Zengő Zoltánnal és Michelisz Norberttel is. Ők Brazíliába indultak, ahol jövő héten a WTCC curitibai futamán állnak rajthoz. Nem az út tart ilyen sokáig, hanem a felszerelés kipakolása vesz igénybe sok időt. Mi innen is drukkolunk nekik. Később újra jelentkezünk, reméljük, már a párizsi légikikötőből.