i30, egy évre

Folytatódik az együttműködés a szegedi kézilabdacsapat és a Hyundai vezérképviselete között. A sportolók egy része az elmúlt évben 1,6 literes i30-cal járt, a megállapodás alapján a kijelölt csapattagok most 1,4 literes i30-at kaptak egyévi használatra.

Óriások a pályán
Egy Sonata és egy Santa Fé is része a megállapodásnak

Egy Sonata és egy Santa Fé is része a megállapodásnak

Sonata is szerepel a megállapodásban


Sokak fejében a kosárlabdához kapcsolódnak az égimeszelők, de a kézilabdázók is rendkívül magasak, ráadásul jóval masszívabbak. Megkérdeztem Lele Ambrust, a Pick Szeged ügyvezetőjét, a Szegedi Volán egykori játékosát, hogy teremhet-e babér normál termetűeknek a tagbaszakadt kézilabdázók között.

A fölém tornyosuló szakember szerint az ellenfelek összetétele miatt egy kézilabdacsapat csak hasonló adottságú – magyarul hatalmas termetű – játékosokkal lehet versenyképes. Irányítóként azonban az átlagos növésűek is érvényesülhetnek. Ugyanez a tendencia a női kézilabdában is érvényes, de a hölgyek között egy közepes magasságú és erejű játékosból még világklasszis is válhat, míg a férfiaknál erre kevés az esély.

Tolótető és tolatóradar is van bennük

Tolótető és tolatóradar is van bennük

Tolótető és tolatóradar is van bennük


Ujhelyi István, szegedi MSZP-s potentát, az egyesület társadalmi elnöke az átadáson megköszönte, hogy egy autókereskedelmi cég az ágazatot sújtó válság dacára nem a sporttámogatást törölte elsőnek a kiadások közül.

Budapesten kevésbé hatékony

Tüttő László, a Hyundai magyarországi igazgatója elmondta, hogy egy vidéki nagyváros sportegyesületét támogatva sokkal erősebb kötődés alakulhat ki a szurkolókban egy márka iránt, mint egy budapesti csapattal, ahol az emberek egy része Újpest, Vasas, Fradi stb. drukker.

A támogatás jegyében a Pick Szeged kézilabdacsapat képviselői a kompakt autókon kívül egy dízel Sonátát és egy Santa Fét is átvehettek.

További képek az i30-ról a galériában