Valaki feltett egy blogba egy képet, amely állítása szerint egy meghívó részlete, amely a Frankfurti Autószalon előtti különleges Bugatti-bemutatóra szól. A kép rossz minőségű és alig látszik rajta valami, de sok mindent elárul így is. A legfontosabb talán, hogy nem egy Veyron hátsóját ábrázolja a kép.

Rejtélyes

Rejtélyes

Rejtélyes


Jelenleg a Bugatti kínálatában a Veyron az egyetlen modell, igaz többféle limitált kiadásban és immár targa kivitelben is elérhető. Vagyis egy új autóról lehet szó. Az új modell – ha lesz egyáltalán – biztosan nem egy olcsóbb modell, egy ilyen autó megszületésének lehetőségét kizártnak tartotta korábbi nyilatkozatában a cég vezetője, Franz-Josef Paefgen. Valószínűleg egy szedán lehet, amelyről már többször lehetett pletykákat hallani.

Idén ünnepli 100. évfordulóját a márka, ennek alkalmából állítólag visszatérne a Royale. Ezen a néven hatalmas luxusautót gyártott a 20. század elején a Bugatti. A több mint hatméteres járműből hat darab készült, a 3 tonnás autókba 275-300 lóerős motorok kerültek.

Több mint 6 méteres

Több mint 6 méteres

Több mint 6 méteres


A mostani limuzin várhatóan az új Bentley Arnage padlólemezét kapná (mindkét céget Paefgen irányítja), amelybe a Veyron 16 hengeres motorját szerelnék, itt persze a Veyronnal szemben nem középre, hanem a jármű orrába. Az összkerékhajtást és a hétfokozatú, duplakuplungos váltót is örökölné a szuperszedán.

A 8000 köbcentis motor teljesítményét ugyanakkor visszafognák, a Veyronban használt 1000 lóerő helyett 700-750-et alkalmaznának, hogy az autó minél jobban vezethető legyen a hétköznapokon.

Már 1993-ban is láthattunk elképzeléseket négyajtós Bugattiról

Már 1993-ban is láthattunk elképzeléseket négyajtós Bugattiról

Már 1993-ban is láthattunk elképzeléseket négyajtós Bugattiról


Még 1993-ban mutatta be a Bugatti az EB 112-t, egy luxusszedánt, amelyből végül csak pár darab készült, míg a 2000-ben megjelent hasonló kialakítású EB 218-as koncepcióból annyi sem. Talán most nagyobb sikere lehet egy kiemelkedő teljesítményű luxusszedánnak, hiszen a Porsche és az Aston Martin is hasonlón dolgozik.

Mindez egyelőre csak fikció, könnyedén elképzelhető, hogy a Veyronnál is gyorsabb sportkocsit építene a Volkswagen-konszernhez tartozó cég, hiszen erről is hallottunk már. Az biztos, hogy a 2005-ben bemutatott Veyron pályafutása még közel sem ért véget, hiszen májusban készült el a 200. darab, tehát még száz hátravan az előre kitalált limitált sorozatból.