Az új BMW M3-as természetesen ráígér elődjére, erősebb és gyorsabb, mint a korábbi változat. A G-Power most lehetőséget ad az E46-os variánst birtoklóknak, hogy újra versenyképes autójuk legyen.

Bár a 3,2 literes 343 lóerős motor kora egyik legjobbja volt, az új 4,0 literes 420 lovas, vagyis bőséges erőtöbblettel bír. A G-Power viszont eltörli a különbséget, sőt.

Szokásához híven a német tuningcég egy kompresszor beszerelésével növelte a teljesítményt, amely immár eléri a 450 lóerőt, miközben az eredeti 365 helyett 450 newtonméterre nőtt a nyomaték is.

Kompresszor erősíti a hathengerest

Kompresszor erősíti a hathengerest


Ezzel a korábbi M3 már 4,7 másodperc alatt gyorsulhat százra, vagyis 0,1 másodperccel rövidebb idő alatt, mint az újabb. 0-200 között 14,7 másodperc alatt végez a tuningolt BMW, ami több mint egy másodperces előnyt biztosít neki. Az igazi alázás pedig a német autópályán történik, hiszen a G-Power gépe megfutja a 300-at is, míg ellenfelét a gyári elektronika megfogja 250 km/óránál.

Persze ez a status quo sem állandó, hiszen a 2007-es változat is kaphat kompresszort, akkor pedig 635 lóerő jelentkezik a V8-as oldalán. És nem beszéltünk még arról, hogy a G-Power hajlandó mindkét autóba V10-es motort is szerelni, akár 750 lóerővel.