A Lexus is nagyban készül a tartóssági versenyre, amelyet a Nürburgringen rendeznek május 23. 16 órától vasárnap délutánig. A 24 órás futamon két LF-A indul, jellemzően autóversenyzőkkel a volánnál, de lesz köztük egy hobbipióta is.

Hasznos az amatőr

Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot 1
Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot 2

Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot

Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot

Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot 12
Gyönyörű a Lexus roadstere
Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot 14
Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot 15
Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot 16
Ez nem az F1: a főnök lassítja a csapatot 17
Tavaly jól ment, de kiesett a csapat
A nagyfőnök váltja a pilótákat
Még csak tanulmányként láthattuk
Fotó megosztása:
A nagyfőnök váltja a pilótákat

A nagyfőnök váltja a pilótákat

A nagyfőnök váltja a pilótákat


Az illető Akio Toyoda, a Toyota alapítójának 52 éves leszármazottja. Toyoda indítása – saját bevallása szerint – hátrányt okoz a versenycsapatnak, mert ő kevésbé gyors.

A hosszú távú túraautó-versenyek azonban fejlesztési célokat is szolgálnak, amiben egy átlagos képességű vezető visszajelzéseire éppúgy szükség van, mint a vérprofi virtuózokéra.

500 lóerő

Még csak tanulmányként láthattuk

Még csak tanulmányként láthattuk

Még csak tanulmányként láthattuk


A Lexus versenyautója az utcai LF-A tökéletesítéséhez gyűjt adatokat. A japán sportautót tanulmányként 2005-ben láthatta először a közönség. A sportautó teljesítménye eléri az 500 lóerőt a V10-es benzines motorral.

Trónralépés előtt

Akio Toyoda heteken belül átveszi a Toyota konszern vezetését Katsuaki Watanabétől. Versenycsapatuk arról a GAZOO nevű internetes vállalkozásról kapta a nevét, amelyet Toyoda 1998-ban alapított.