Nem vonzók a kis biztosítók 2 Hamarosan indul az év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási roham, kezdődik a harc az ügyfelekért illetve a jobb, olcsóbb biztosításért. A szezon előtt a Figyelő című üzleti-gazdasági hetilap tematikus különszáma, a Figyelő Trend magazin megbízásából a BellResearch Kft. kutatást végzett a biztosítók megítéléséről és a váltás motivációiról.

A felmérés szerint a válaszadók 62 százalékát nagyon foglalkoztatja a kár korrekt rendezése abban az esetben is, ha a kárt ők okozták. A nők és a több autóval rendelkezők esetében ez az átlagnál is fontosabbnak tűnik. Mindössze 6 százalék volt, aki azt mondta, hogy egyáltalán nem érdekli, hogy a biztosítója miként rendezi a kárt.  

Azok közül, akiket foglalkoztat a fenti kérdés bármilyen mértékben is, ezt a biztosítóválasztásnál is érvényre juttatná. Közel felük úgy választana biztosítót, hogy előre tudhassa, az általa okozott kár megfelelően kerül rendezésre.

Persze a magyar autós sem ellensége a pénzének, a biztosítóváltásnál az elsődleges motivációt a biztosítás díja és a bónusz-malusz besorolás jelenti. Ezen túlmenően a kapható kedvezmények és a biztosító hírneve is számít. A Figyelő Trend október 22-én megjelenő számában közöltekből az a meglepő adat is kiolvasható, hogy az internetes ügyintézés egyelőre nem hozza lázba az ügyfeleket.