2008 októberétől számos új Citroën-modell jelenik meg Magyarországon. Ennek keretében elérhetővé vált a C4 és C4 Picasso modell a PSA Peugeot Citroën és a BMW csoport által közösen fejlesztett, 1,6 literes benzinmotorokkal is. A szívó változat 120, a turbós 150 lóerős. Az új motor a C4 esetében külső és belső megújulással együtt érkezik.

A C4 az új 1,6-os motorral 4,12 millió forinttól vásárolható meg. A C4 Picasso esetében a 120 lóerős motor nyugdíjazza a korábbi 127 lóerős 1,8-ast, a kisebb hengerűrtartalom pedig alacsonyabb regisztrációs adót eredményez, így félmillióval olcsóbb lett az egyterű belépőmodellje, öt milliótól hazavihető.

Automata a kisebb dízelhez is

Automata a kisebb dízelhez is

Automata a kisebb dízelhez is


További újdonság, hogy a Citroën C1 már nemcsak benzines, de dízelmotorral is megvehető. Az 1,4 HDi 54 lóerős, és ötfokozatú manuális váltó tartozik hozzá. Ebben az összeállításban a legkisebb Citroën 4,1 literes átlagfogyasztással is beéri, bár ehhez az élményhez több mint 3 milliós vételárat kell fizetni. Érdekesség, hogy az új változat nemcsak személy-, de haszonjármű-kivitelben is elérhető.

Új változattal bővül a francia márka zászlóshajója is. Így az elegáns megjelenésű Citroën C6 2,2-es HDi változata is elérhetővé vált automata váltóval.