Nem meglepő módon továbbra is a Lexus vevői a leginkább márkahű vásárlók, hiszen évek óta az élen végeznek ezekben az összevetésekben. A J.D. Power kutatócég legújabb felmérésében 2008 első negyedévében vizsgálták a luxusautók eladásait. Az számít márkahűnek, aki a vizsgált időszakban autót cserélt, de a meglévő járműve gyártójánál vásárolt újat.


A Lexusnál ez az érték ezúttal 48 százalékos volt, ami az első helyet jelentette. Mögötte két legfőbb konkurense, a BMW (44%) és a Mercedes következik (41,2%). Érdekes módon a harmadik európai nagyágyú, az Audi alig 23 százalékos értéket ért el.

A legrosszabbul a SAAB szerepelt, ahol a tulajdonosok alig tíz százaléka vásárolt újra a márka autói közül. A legjobb amerikai a Cadillac lett, amely a 37,3 százalékos mutatójával a negyedik helyre volt jó.

A lojalitási rangsor:
1. Lexus48,0%
2. BMW44,0%
3. Mercedes-Benz41,2%
4. Cadillac37,3%
5. Porsche36,9%
6. Acura29,3%
7. Lincoln28,2%
8. Audi22,7%
9. Infiniti 20,7%
10. Volvo20,0%
11. HUMMER16,8%
12. Land Rover15,6%
13. Jaguar14,2%
14. SAAB8,8%