Hosszúorr. Ez nem egy vadiúj amerikai inidános film főhősének neve, hanem Bell Aurens cég járművének elnevezése. A Longnose pedig nem más, mint egy különleges Land Rover, amely csak nyomokban emlékeztet korábbi önmagára.

A terepjáró karakterét alapvetően megváltoztatva, jelentősen megtoldották az első generációs Defender orr-részét. Erre szükség is van, miután a gép elejébe nem épp csöppnyi motorokat álmodtak. A csúcsváltozat egyenesen félelmetes, az ugyanis a második világháború brit harci repülőiben is szolgálatot teljesítő 27 literes Rolls-Royce Merlin motor. A V12-es kompresszoros blokk kész 1500 lóerőt megindítani a kerekek felé.

1500 lóerős terepszörny 1
1500 lóerős terepszörny 2

1500 lóerős terepszörny

1500 lóerős terepszörny

1500 lóerős terepszörny 7
1500 lóerős terepszörny 8
1500 lóerős terepszörny 9
1500 lóerős terepszörny 10
Fotó megosztása:
1500 lóerős terepszörny 11


Persze a fenti változat is rendelhető, de a cég sokkal inkább ajánlja a Rover 4,6 (235 LE) vagy 5,0 literes (280 LE) V8-asait – árulta el Holger Kalvelage, a Bell Aurens szóvivője. Miután azonban az autókat teljesen egyedi megrendelés alapján készítik el, így más opciók léteznek. A tervek szerint készülhet V16 Longnose is, amelyek két Rover V8-as összeházasításából állna elő, ezek 420, illetve 700 lóerősek.

Épp az egyediségük miatt a gyár nem is igen tudja, mibe kerül majd egy ilyen járgány. A kisebbik Rover motorral 125 ezer, az erősebbikkel 150 ezer eurótól rendelhető meg a Longnose, amelynek árát persze minden egyedi kérés tovább növel. A megrendeléstől számítva 4-6 hónapig tart, mire kézzel elkészül a modell, amiből évi 10 darab gyártását tervezi a Bell Aurens.

Hogy mire is jó az egyelőre tervezőasztalon létező több száz lóerős tereproadster? Mi nem tudjuk, hát önök?