A magyar résztvevők számára is véget ért ma a Közép-Európa-rali a balatonfüredi célnál. Az autósoknál a nap legjobbja (16.) a Palik-Darázsi páros lett, annak ellenére, hogy egy újabb borulással gyakorlatilag keretbe foglalták KER-es részvételüket.

Sainz újabb győzelmet zsebelt be
Sainz újabb győzelmet zsebelt be

Palikék búcsúzóul is borultak

Palikék búcsúzóul is borultak

Sainz újabb győzelmet zsebelt be
Palikék búcsúzóul is borultak 25
Palikék búcsúzóul is borultak 26
Palikék búcsúzóul is borultak 27
Palikék búcsúzóul is borultak 28
Palikék búcsúzóul is borultak 29
Palikék búcsúzóul is borultak 30
Palikék búcsúzóul is borultak 31
Palikék búcsúzóul is borultak 32
Palikék búcsúzóul is borultak 33
Palikék búcsúzóul is borultak 34
Palikék búcsúzóul is borultak 35
A terepraliban most is jók
Palikék búcsúzóul is borultak 37
Palikék búcsúzóul is borultak 38
Palikék búcsúzóul is borultak 39
Bukással kezdtek, azzal is fejezték be
Szalayék a 14-ek lettek
A Palik Racing végzett a legmagasabban a kamionosoknál
Kis-Czeglédi a legjobb magyar páros
Palikék búcsúzóul is borultak 44
Fotó megosztása:
Bukással kezdtek, azzal is fejezték be

Bukással kezdtek, azzal is fejezték be

Bukással kezdtek, azzal is fejezték be


“Az egyik jobbos kanyarban felborultunk, s a bukfenc közben beakadt a kezem az ajtóba. Iszonyatos fájdalmat éreztem, csillagokat láttam kínomban. Az autó viszont nem sérült komolyabban, s a nézők segítségével folytatni tudtuk a szakaszt. Nehéz volt a vezetésre koncentrálni, mivel az ujjaim nagyon fájtak, de azért csak célba értünk, ráadásul ismét a leggyorsabb magyar autósok voltunk. A Közép-Európa-rali hét napjából ötön sikerült az élen végeznünk, úgyhogy összességében elégedettek vagyunk” – mondta Palik László.

Palikék mögött nem sokkal ért célba Szalay Balázs és Kis Sándor is. Szalay összesítésben a 14. helyen fejezte be a versenyt, míg a Kis-Czeglédi páros a legeredményesebb magyar egységként a 13. helyen zárt.

“Kalandos, munkás, hosszú és izgalmas verseny volt! Sajnos itt az utolsó szakaszon kb. 50 km-nél eltörött a bal hátsó féltengelyünk, ezért csak nagyon óvatosan, közel sem versenytempóban tudtunk lejönni, több mint 100 kilométert. Így az összetett 12. helyünket nem tudtuk megtartani, de hát ez benne van! Sok problémánk volt ezen a versenyen, hirtelen nem is tudom hány defekt, műszaki hiba volt, ami hátráltatott bennünket. Előjött néhány olyan hiba, amit korábban nem tapasztaltunk, illetve egyszer szinte az egész autót újjá kellett építenünk. De a srácok kiváló munkát végeztek, hajnalig szereltek, és reggel egy tökéletes autó várt. Mindent összegezve elégedett vagyok az eredményünkkel, hiszen a gyári csapatok mögött ott vagyunk rögtön, illetve saját kategóriánkban az első ötbe fértünk, ami úgy gondolom, magáért beszél” – értékelte Kis Sándor a ralit.

A Palik Racing végzett a legmagasabban a kamionosoknál

A Palik Racing végzett a legmagasabban a kamionosoknál

A Palik Racing végzett a legmagasabban a kamionosoknál


Jól mentek a magyar quadosok az utolsó napon, a bombardier-s Szabó László a 2., míg Németh Norbert a 4. helyen ért célba. Összesítésben a polarisos Mészöly Tamás  lett a legjobb magyar, 6. helyezésével a mezőny közepében zárt.

A kamionosaink szintén hasonló eredménnyel zártak, a Palik Racing Szaller-Pócsik-Csitári összeállítású egysége a 9., míg a Szalay Dakar Team járgánya a Darázsi-Bahor-Kis trióval a 10. lett.

Forrás: Palikracingteam.hu, Technosport.hu, Kép: Tereprali.hu Dakar.hu

A magyar résztvevők eredményei a Közép-Európa-ralin

Autósok

13. Kis-Czeglédi (Nissan)
14. Szalay-Tóth (Opel)
18. Varga-Pocseg (Nissan)
20. Liszi-Fenesi (Mitsubishi)
22. Palik-Darázsi (Nissan)
34. Gál-Oroszlán (Proto)
52. Kristóf-Simon (Nissan)

Kamionosok

9. Szaller-Pócsik-Csitári (MAN)
10. Darázsi-Bahor-Kis (MAN)
16. Szobi-Jobbágy-Kohler (MAN)

Quadosok

6. Mészöly (Polaris)
8. Szabó (Bombardier)
12. Németh (Bombardier)

Motorosok

30. Nagy (KTM)
69. Hermann (KTM)
76. Szilvási (Yamaha)