Karma: Így hívják a Fisker autógyár első önálló modelljét. A cég korábban a 6-os BMW (Latigo) és a Mercedes SL (Tramonto) egyedi átépítésével szerzett hírnevet magának.

A korábbi Aston Martin-tervező, Henrik Fisker vállalkozása ezúttal egy hibridhajtású luxusautót épített, amelyet a Detroiti Autószalonon lepleztek le. A Karmában egy kis benzin-, és egy elektromos motor, illetve lítium-ion akkumulátorok biztosítják a dinamikát. A Porsche 911-hez mérhető magassággal, vagy inkább lapossággal és egy Mercedes CLS hosszúságával megépített limuzin hat másodperc alatt éri a 100-as tempót, végsebessége pedig 205 km/óra.


Ez annak is köszönhető, hogy a kocsi építésénél széleskörűen használták az alumíniumot. A jó súlyelosztásért az akkumulátorokat a modell közepén helyezték el. A hibrid rendszert ugyanaz a Quantum Technologies szállítja a Fiskernek, mint amelyik a Magyarországra tervezett hidrogénbuszokhoz is. Kétféle módban használható a négyszemélyes luxusautó, az egyik a csendes, a másik a sportmód, utóbbi esetben mindkét motor a dinamikát támogatja.
 
Lehetőség van maximálisan környezetbarát üzemben is használni a járművet. Ha csak az elektromotor mozgatja, akkor 80 kilométert képes megtenni pusztán az akkumulátorok használatával. A Fisker felmérése szerint ez elég is, ugyanis az amerikai és európai vezetők 60 százaléka naponta ennél kevesebbet hajt.


A lemerült akkumulátorok nemcsak a célállomáson tölthetők fel, de a Karma maga is képes erre a fékezéskor felszabaduló energia átalakításával és visszatáplálásával. De felárért rendelhető solar-tető is, az abban elhelyezett napelemek pedig tölthetik az akksikat, vagy működtethetik a légkondicionálót.

 2009 utolsó negyedévében kezdik meg az autók kiszállítását, melyek közül az első 99-et sorszámmal látják el és Henrik Fisker aláírása is megjelenik az eredetiséget igazoló táblán. Ezek a kocsik a kiállításon látott színben és összeállításban készülnek.