Alig két napja, hogy egy spanyol honlapon megjelentek az Audi TT legsportosabb kivitelének kiszivárgott fotói. Most megnézhetjük ugyanazokat kiváló minőségben is, miután ma az Audi hivatalosan is kiadta őket, persze az összes adattal együtt.

A TT kínálatában már szereplő 2,0 literes, közvetlen befecskendezéses turbómotor erősített változata kerül az S-be, amely így 272 lóerőt tud. 2500 és 5000-es fordulatszám között pedig 350 newtonméteres nyomaték biztosít remek rugalmasságot a sportkocsinak.


Ebben a kivitelben csupán 5,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára TT Coupé. A roadster – mert a TTS nyitottan is készül majd – kéttized másodperccel lassabb ennél. Végsebességben azonban beéri a zárt változatot, mindkettőt maximum 250-nel engedi hasítani az elektronika.

Szériában jár a TTS-hez a quattro négykerék-hajtás, míg felárért a hatfokozatú manuális váltót S-tronic duplakuplungos automatára cserélik. Ennek előnye nemcsak a kényelemben rejlik, de azzal 1-2 decivel csökken az autó amúgy 8, illetve 8,2 (roadster) literes átlagfogyasztása is. Sőt, az automatával 0,2 másodperccel jobban gyorsul a TTS.
 


Bár a normál TT is mutatós darab, az S még csalogatóbb. Különlegességét az egyedi lökhárítók és a 18 colos felnik biztosítják. Megújultak az első lámpák is, a bi-xenon fényszórók alatt egy LED sor adja a nappali fényt.

Belül masszív oldaltartású sportülésket alkalmaztak, amelyeket már szériában bőr és Alacantara borít, de persze az extralistán többféle színben szerepelnek nappabőrök is.