2002-es bemutatása után hat évvel, és 150 ezer eladott példány után megújul a Peugeot 807. A lényeg változatlan, így továbbra is hét illetve nyolc – a harmadik ülés sor kialakításától függően – utast képes szállítani tágas belsejében, ahová praktikus tolóajtókon át is vezet út.

Az újdonságok pedig alig észrevehetőek. A hűtőrácsot vízszintes krómcsíkok díszítik, és nagyobb lett az oroszlán embléma, míg a karosszériát krómbetétes, színre fényezett védőléc futja körül, és az oldalajtók kilincsei is krómozottak. A hátsó ajtón nagyobb lett a Peugeot embléma, és nagyobb lett a díszléc. A 807-est két új színben: újabb kékben és szürkében is meg lehet rendelni.

Jobb minőségű anyagok belül

Jobb minőségű anyagok belül

Jobb minőségű anyagok belül


Ahogy az a ráncfelvarrásoknál szokás, az utastérben a kárpitok és díszítőberakások újultak meg.  A fogantyúk, a kartámaszok és a műanyag elemek nagy része puha bevonatú, míg a sebességváltó-gomb és a szellőzőrostélyok krómozottak.

Fontosabb részlet viszont, hogy a 607 és a 407 modellek után a 807-es is elérhető 2,2 literes, 170 lóerős dízelmotorral. A négyhengeres motorhoz hatfokozatú manuális, vagy hatos automata társítható, utóbbival még nyomatékosabb is a motor: 370 helyett 400 Nm-t tud. Az automatának azonban egyliteres ára van, ha mi kapcsolgatunk, 7,2 liter lehet az átlagfogyasztás, ha az elektronikára bízzuk 8,2.

Újdonság a 807 felszereltségében a Bluetooth rendszerű kihangosító, elég csak zsebben tartanunk az alkalmas telefont, ha cseng, a hifin keresztül kommunikálhatunk. Ezenkívül van már első  parkolás-segítő, illetve tetőből kihajtható képernyő és a hozzá tartozó DVD lejátszó is az extralistán.