A Citroën a Jumper, Jumpy, és a kis Nemo után a Berlingo új verziójával tette teljessé a márka haszonjárműpalettáját. A kategóriájában 2003 óta legnépszerűbb európai kishaszonjármű most nemcsak ráncfelvarrást kapott, hanem teljesen átdolgozott modellel jelentkezik.

Az új Berlingóval a Citroën mind a családi autók piacán, mind a haszonjárművek között hódítani szeretne. Az elődjénél elegánsabb, dinamikusabb formaterv rögtön szemet szúr, de a kényelemre és a praktikumra is odafigyeltek.

A családi komforthoz az utastér ajtajának nyitható ablaka, a három különálló, és külön mozgatható (eltávolítható) hátsó ülés, az újratervezett Modutop, és új tárolórekeszek járulnak hozzá.

Az új Berlingo megkapta a C4 Picasso futóművét és a tengelytávon is növeltek, olyan személyautókba tervezett megoldások is bekerültek az autóba, mint a lejtőn való elindulást segítő berendezés, mélységben és magasságban állítható kormány és az ESP.

Továbbra is a legnépszerűbb maradna

Továbbra is a legnépszerűbb maradna

Továbbra is a legnépszerűbb maradna


A haszonjármű-verzió 3,3 m3 hasznos térfogata, 850kg-os hasznos terhelhetősége és 1,8 m hasznos raktérhossza az Extenso variánsnál, amelyben a vezető melletti ülések variálhatók, tovább növelhető: akár 3 méter hosszúságú rakományt is képes befogadni, a hasznos térfogat pedig 3,7m3-re nőhet.

110 lóerős, részecskeszűrős HDi motorjával az új Berlingo a Citroën legkörnyezetkímélőbb modelljeit megillető az AIRDREAM jelölést is megkapta.

Az új Berlingo 2008 második negyedévében kerül kereskedelmi forgalomba, a jelenlegi Berlingo további értékesítése mellett. Ez utóbbit számos országban továbbra is forgalmazzák majd Berlingo First néven.