Bár a csapatok hétpecsétes titokként kezelik, azért jól értesültek tudni vélik, hogy a mai Forma-1-es motorok 750 lóerő körüli teljesítményre képesek. Ahhoz, hogy ekkora ménest uraljunk, nem kell több millió dollár, a G-Power ugyanis a legtöbb BMW-hez elérhetővé tette azt.

No nem a BMW csapat elhasznált V8-asait szerzik be, hanem a sorozatgyártású M5-ös blokkját dolgozták. Az eredetileg 507 lóerős V10-es a módosítások után első lépcsőben 550 lóerőt produkál. Ezt elsőként a korábbi M3-as sorozat könnyített változatába, a CSL-be ültették át, amivel az autó több mit fél másodpercet javítva eredeti tudásán, csupán 4,2 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát.

21 colos felnik az M3-ason

21 colos felnik az M3-ason

21 colos felnik az M3-ason


Ám nemcsak gyorsulásban kel versenyre a Ferrarikkal a BMW, de végsebességben sem marad el tőlük, hiszen 285 helyett az új motorral 335 km/órával száguldott a kupé. Aki úgy érzi, ez csak gyerekjáték, azoknak kompresszorral támogatják meg a szívórendszert, így 640 lóerő is elérhető, ami fokozható egészen 750-ig.

Elképzelni is szörnyű, mire lehet képes eredeti teljesítményének (360 Le) kétszeresével az M3 CSL. Ám nemcsak az M3-as tulajok dörzsölhetik a tenyerüket, hiszen a motor alkalmas az X5-ös szabadidő-autóba, az új 3-as BMW-be, de még a kétüléses Z4 roadsterbe is.