Az első hat hónap eladásai több mint 45 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbi adatokat. A tavalyi 655 helyett 2006 első felében 952 darab Lamborghini talált már gazdára. Ez részben az új Gallardo Spyder bemutatásának, illetve a márkakereskedői hálózat megerősítésének köszönhető.

A tavasszal bemutatott, igen sikeres, nyitható tetős Gallardo Spyder nagyot lendített a cég forgalmán, az elkövetkező egy évre már teljesen lekötötték a gyártási kapacitást a beérkezett megrendelések. Hasonló népszerűséget várnak a Genfben bemutatott Murciélago LP640-es modelltől is, amire megrendelés után szintén 12 hónapot kell várni.

Legjobban az észak-amerikai piacon növekedett a Lamborghini forgalma, ott 68 százalékos a bővülés. Európában nem ennyire látványos az eladott autók számának növekedése, de a 335 autó így is közel 30 százalékkal több, mint az egy esztendővel korábbi mennyiség. Európán belül legnagyobb mértékben az angol piacon nőtt az eladott Lamborghinik száma, míg a németek mutatták a legkisebb érdeklődést a sportkocsi iránt. Ott mindössze 10 százalékkal több autó fogyott.

A gyár vezetése biztos benne, hogy az év végére újabb értékesítési rekordokat érnek majd el és ennek érdekében mindent meg is tesznek. Újabb kereskedéseket nyitnak, az évek óta működő kínai mellett Indiában és Oroszországban is, de a kelet-európai terjeszkedés terve is napirenden van, így a jelenlegi 65-ről 88-ra, majd hamarosan 100-ra is emelkedhet a Lamborghini kereskedések száma világszerte.