Erőnyerő Camaro Concept
Erőnyerő Camaro Concept

Erőnyerő Camaro Concept

Erőnyerő Camaro Concept

Erőnyerő Camaro Concept
Kis elyigényű, 400 lóerős V8-ast építettek a camaro elejébe
Ötküllős keréktárcsák mögött jól láthatóak a négydugattyús féknyergek
Amerikai autóktól szokatlan a hatsebességes manuális váltó
Erőnyerő Camaro Concept 20
Erőnyerő Camaro Concept 21
Erőnyerő Camaro Concept 22
Erőnyerő Camaro Concept 23
Erőnyerő Camaro Concept 24
Erőnyerő Camaro Concept 25
Erőnyerő Camaro Concept 26
Erőnyerő Camaro Concept 27
Erőnyerő Camaro Concept 28
Fotó megosztása:
Újra népszerűek a nagyteljesítményű sportkupék. A DaimlerChrysler felfrissítette a Challengert, a Chevrolet pedig a Camarót élesztette fel. Ezek az autók hőskorukat a 60-as évek közepétől élték egészen a 70-es évek elején bekövetkezett olajválságig.

A Camaro Concept hosszú gépházfedele, rövid teteje és a széles tengelytávja mind sportos izomautó benyomását kelti, természetesen nem alap nélkül. Elöl a GM kis helyigényű, LS2-névre hallgató 6.0 literes nyolchengeres V-motorja foglal helyet, amelyben a blokk és a hengerfej is alumíniumból készül. A takarékos üzemről az Active Fuel Management gondoskodik, ami négy hengert kikapcsol, ha éppen nincs szükség a motor teljes erejére

Az erőforrás 400 lóerőt szabadít a hatsebességes manuális váltón keresztül a hátsó kerekekre. Ezekből sem akármilyen jutott a Camaróra, előre 21, hátra egy collal nagyobb, 22-es keréktárcsák kerültek, amikre 275/30 illetve 305/30-as gumiabroncsot szereltek.

Elöl hátul 355 mm átmérőjű féktárcsák találhatók az ötküllős könnyűfém felnik mögött, amelyeken keresztül jól láthatóak a négydugattyús féknyergek is.

Jó hír, hogy van esély a sorozatgyártásra és a bennfentesek szerint az autó nem kerül majd sokba. Amerikában 20 000 dollártól (4,2 millió forint) lehetne hozzájutni az alapmodellhez, hála egy az LS-2-esnél olcsóbb V8-asnak. Az egyszerűbb és olcsóbb biztosítás miatt a jövőben elképzelhető, hogy lesz belőle V6-os változat is. Valószínűleg a szériaautó kisebb kerekekkel kerül piacra, de remélhetőleg a formáján nem sokat finomítanak majd.