


Az autóban a széria 12 hengeres 420 lóerős motor van, ám száguldozni nem lehet, mert ezúttal már 180 km/óránál megállítja a kocsit az elektronika. Továbbra is négykerék-hajtással jut a motor ereje az útra, a gyár közlése szerint ilyen megoldás most először szerepel hosszított limuzinban.
Az elválasztott vezetőfülke mögött négyen utazhatnak a legnagyobb kényelemben, a motoros mozgatású bőrülésekhez állítható lábtartó is dukál. Az utastérben a legnemesebb anyagokat alkalmazták, a világosabb és sötétebb tónusú bőrborítással kellemes hangulatot teremt a tölgyfaborítás. A tetőkárpit Alcantarából készült.
Az autó további érdekessége az a lámparendszer, amely a szivárvány bármely színével képes megtölteni az utasteret. Ebben a környezetben természetes, hogy minden utas személyre szabottan állíthatja be magának a légkondicionálót.
Nem hiányozik a hűtőszekrény és a pezsgőspohár sem, melyeknek több tartót is kialakítottak. A szivarok megfelelő tárolására humidor szolgál. Ha valaki dolgozni szeretne, annak sincs akadálya, több kihajtható asztalkát is elhelyeztek tervezők a Phaeton Lounge-ban. A számítógép és a gyors internetelérés is biztosított.
A tetőből 17 colos monitor hajtható ki, amelyen a DVD-váltóból lehet filmeket válogatni, de a navigációs rendszer segítségével az utazás is figyelemmel kísérhető. Emellett egy kisebb, hét colos képernyőt is beépítettek a hátsó ülések fejmagasságában a rendszer vezérlésére. Az ülések között a könyöktámaszokban iPod előkészítés várja a tehetős arab ügyfeleket.
