1998 óta több, mint 700 000 készült az L200-ból a thaiföldi gyárban
4 fotó
Optikailag a derék igavonóktól a szabadidőautók felé fordul az új L200. A Mitsubishi kisteherautója, amely hazánkban többször is megszerezte a legnagyobb darabszámban értékesített pickup címet, idén év végén mutatkozik be a Bologna Motor Show-n.

Külsőleg az L200 a Dakaron indított Pajero Evolution versenygépek formáját követi. A Mitsubishi Sports Utility Truck-nak hívja az újdonságot, ezzel is utalva a közelítésre az SUV (Sports Utility Vehicle, szabadidőautó) kategóriához.

Ennek megfelelően a platós kisteherautókban megszokott kapcsolható 4×4-es hajtásról a gyár átáll állandó összkerék-hajtásra, ami műszakilag feltétlenül igényesebb megoldás. Kérdés, hogy az autót haszonjárműnek választók mennyire lesznek vevők a drágább és bonyolultabb hajtásrendszerre.

Elöl független felfüggesztést, hátul merev tengelyt találunk, ahogy az ebben a kategóriában bevált és megszokott.

Új fejlesztésű motor hajtja az L200-as Mitsubishit. A várhatóan négyhengeres erősforrásról a gyár még csak annyit közölt, hogy közös nyomócsöves befecskendezésű lesz és teljesíti az Euro 4-es környezetvédelmi szabványt, lóerőkről, nyomatékról még nem adtak információt.

Az új L200 értékesítése 2006 első felében kezdődik, háromféle fülkemérettel. A Single Cab, és a Club Cab kétajtós, a Double Cab négyajtós változatot jelöl. Az autó gyártását a Mitsubishi thaiföldi üzeme végzi, ahol az elődből több mint 700 000 készült 1998 óta.