Kétféle dízelmotorból áll majd a jövőben a Corolla Verso motorkínálata. Az Avensis-ben bemutatott 2,2 literes, alacsony sűrítési viszonyú motort 136 és 177 lóerős változatban kapja meg a Corolla egyterű.

Az erősebbik modellben 400 Nm nyomatékkal gazdálkodhatunk 2000 és 2600 között. A motor igen alacsony károsanyag-kibocsátását a nitrogén-oxidokat és a szilárd, főleg koromrészecskéket szűrő D-CAT biztosítja.

Megszűnik a kétliteres, 116 lóerős dízel Corolla Verso forgalmazása, utódja a 136 lóerős 2.2 D-4D motort kapja. A nagyobb hengerűrtartalom több piacon is magasabb adóterheket jelent, az esetleges drágulást a 280 Nm-ről 310-re növekedő nyomaték ellensúlyozhatja, ami 2000 és 2800 között állandó.