Októbertől újabb modellekkel bővül a Porsche kínálata, az autók a 911 Cabrio sorozat négykerék-hajtású változatai lesznek. Ahogy a kupénál úgy a kabriónál is a 4S jelenti erősebb, a 4 az alapkivitelt.

[bekkep]A gyengébb változatban a Porsche 325 lóerős, 3,6 literes boxer motorja duruzsol, míg az erősebben a szintén ismerős 3,8 liter hengerűrtartalmú 355 lóerős motor dolgozik. Mivel a nyitott változatok a karosszéria erősítések miatt nehezebbek a zárt 911-eseknél, és az összkerékhajtás további súlynövekményt eredményezett, így ezek a modellek a család legnehezebbjei.

Ennek megfelelően ők a “leglomhábbak” is, ha lehet ilyet egy Porschénál mondani. Panaszra persze nincs ok, hiszen a Cabrio 4 is képes 5,3 másodperc alatt elérni a 100 km/órás sebességet, és akár 280-al is száguldhat.

Ezek az értékek még jobbak a 4S esetében, annak ugyanis elegendő 4,9 másodperc a 100-as sprinthez, végsebessége pedig 288 km/óra. A hajtásrendszerben egy viszkokuplung segítségével közvetítik a motor erejét az első tengelyhez, amelyhez a hátsó kerekek tapadásától függően a motor nyomatékának 5-40 százaléka adódhat.

[bekkep]Külsőleg alig észrevehető a különbség a hátsókerékhajtású kabriokhoz képest a különbség. Mindössze a szélesebb hátsó nyomtáv miatt, a karosszéria is nyúlánkabb lett a hátsó sárvédőknél 44 milliméterrel. Ahogy a többi 911 kabriónál itt is egyetlen gombnyomásra, automatikusan 20 másodperc alatt nyílik le a vászontető, 50 km/óráig akár menet közben is.

Az utasokra továbbra is a megerősített A oszlop és a hátsó ülések mögül automatikusan előugró bukókeret vigyáz. Baleset esetén a benn ülőkre hat légzsák vigyáz, közöttük is különleges az autó nyitott állapotában is működő fejlégzsák. Az autók Németországban 23 (Cabrio 4) illetve 25,4 millió (Cabrio 4S) forintnak megfelelő eurótól vehetők meg.