Július elsején kezdte meg működését a Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Budapesten. A cég a helyi importőrök tevékenységét veszi át ettől az időponttól Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban, illetve 2006. január 1-től Lengyelországban.

A vállalat 20 millió eurós beruházással kezdte meg működését. A cég elsődleges feladata, hogy a közép-európai piacban rejlő potenciált a korábbinál hatékonyabban használja ki. Ennek érdekében a regionális központ első lépésben tovább fejleszti márkakereskedői-hálózatát, valamint kiemelt helyen kezeli a márka marketing és reklám tevékenységeit.

Az értékesítési tevékenységek összehangolásával javulhat a disztribúciós rendszer szervezettsége. Ebben a folyamatban segít a Nissan és a Renault közös alkatrészraktára, melyet alig egy hónapja avattak fel Győrött. Ez a központi alkatrészraktár látja el a magyarországi Dacia, Nissan és Renault hálózat mellett az ausztriai, csehországi, szlovéniai és szlovákiai márkakereskedéseket és szervizeket.

Az érintett négy ország korábbi importőrei 2004-ben összesen 15 903 gépjárművet értékesítettek, a cél 2006-ra elérni a 24 ezer autót, 2007-re pedig közel 33 ezer autó eladását tervezi az új regionális központ. Ez azt jelentené, hogy az idei 5000-5300-as eladási számot 2007-re 10 000 autóra kellene kibővíteni hazánkban.

Az ambiciózus tervek megvalósításában öt idei nagy újdonság és számos akciós modell piaci bevezetése segíti a központot. 2005 novemberében jelenik meg a Nissan Micra C+C kupé-kabrió, de az év folyamán vezetik be a piacra az új Pathfindert, a Navarát, a Muránót illetve a 350 Z Roadstert.