Ilyen és hasonló gondolatokkal tértek haza a pénteki időmérő edzésről a III. Intersoft kupa versenyzői a volt szovjet katonai repülőtérről.

Kiskunlacházán még csak két időmérő edzés zajlott le, az azonban már most teljesen biztos, hogy a pontokért fojtatott öldöklő küzdelem folytatódik.

III. INTERSOFT KUPA, KISKUNLACHÁZA, 2005. JÚLIUS 1-3.

Hírek, érdekességek

A Tornádó és a Fenevad csatája
Ott állt a Fenevad békésen, nyugodtan a puszta közepén, de ekkor megérkezett a Tornádó. Egy ideig szemlélgették egymást, majd megkezdődött a harc. Eleinte úgy tűnt, a Fenevad diadalmaskodik, dacolva a Tornádó támadásaival, rövid idő elteltével azonban mégis a természet ereje kerekedett felül.

“Hú, nagyon tetszett- mesélte Kótai Mihály, az IBO világbajnoka, aki pénteken látogatását tette Kiskunlacházán, az Autós Gyorsasági Bajnokság hétvégi futamán. “Bár ez a SEAT Altea dízel autó, ami számomra szokatlan volt.

Az első pár körben túlhúzattam, emiatt kicsit visszalassult, de a végén már 185-190 km/h-s sebességgel mentem vele.” Kótai a sebesség szerelmese, saját autójával, egy Hyundai Coupé-val is rendre felülről veri a 200-at. “Imádok gyorsan menni, de sajnos sokat török is” – vallotta be a Tornádó becenévre hallgató Kótai. Most nem tette. Szerencséjére és Zengő Zoltán, a gyorsasági szakágvezető, valamint a SEAT Altea Fenevad tulajdonosa legnagyobb örömére.

Majd én csúszkálok!
Botka Dávidnak nem volt szerencséje az elmúlt hétvégén, Szombathelyen az országos ralibajnokság idei első murvás futamán. Mindössze 3 km-nyi gyorsasági szakaszt tudott teljesíteni, mert a Mitsubishi felmondta a szolgálatot.

Éppen ezért megragadta a lehetőséget, és benevezett a gyorsasági ob soron következő futamára. “Kellenek a kilométerek, ráadásul a szponzoraink is igénylik, hogy többet lássák az autót, mint 3 km” – mesélte Dávid, akit tavaly a rallye szakág az év ifjoncának választott, mert fiatal kora ellenére az abszolút értékelés 11. helyén végzett a szezon végén.

“Még sohasem voltam gyorsasági futamon, de igazából nem is az eredmény a lényeg. Az ellenfelek autója erősebb, bár az enyém alul, 3-5-ig jobban megy, és ezen a pályán nem a végsebesség lesz a döntő, nincs túl sok veszélyes pont rajta. Szeretnék látványosan autózni. A többiek ebben a szakágban nem szoktak csúszkálni, majd én fogok!

Szombati és vasárnapi időterv
Pályatérkép
Videó